Vandaag geopend: 08:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Costa Brava experience on bike

Geweldige fietsvakantie gehad. Fantastische afwisselende hotels waar het goed toeven was na een ... meer lezen

Beoordeeld op 23 september 2021
ElbertvE
Bilthoven, Nederland
Super georganiseerde fietsvakantie

Per toeval uitgekomen op 'fietsen in Girona'. Zeker een aanrader, alles perfect georganiseerd ... meer lezen

Beoordeeld op 5 augustus 2019
Jacqueline K
Lees alle 15 beoordelingen

Beoordeeld op 28 juni 2017

Zeer toffe vakantie gehad. Mooie routes, goede fietsen, en alles goed georganiseerd.
Dikke aanrader.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 27 juni 2017 via mobiele applicatie

Leuke fietsvakantie met vrienden. Goede fietsen en leuke tochten uitgestippeld met GPS. We wisten niet dat er zoveel mooie dorpjes lagen verscholen in het binnenland.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 3 juni 2017 via mobiele applicatie

De voorpret op onze eerste fietsvakantie was groot. Het genieten toen het eindelijk zover was nog groter. En nu het voorbij is, geven de prachtige herinneringen het gevoel dat we wel een maand zijn weg geweest. Terwijl de fietstocht ons toch echt maar 5 dagen door het Catalaanse land heeft gevoerd.

Een afwisseling van heuvels /bergen langs de mooie Costa Brava en de uitlopers van de Pyreneeen tot de stukjes vlak langs en door mais/graanvelden met de vele kleurig rode klaprozen en de olijf- en fruitbomen. Fietsend over zeer goed onderhouden, rustige wegen en (kiezel)paden zagen we vele authentieke middeleeuwse dorpjes met even zovele eeuwenoude kerken, marktpleintjes en waterpompen. Met dat water konden we onze bidons bijvullen en bovendien ons hoofd afkoelen tegen de hitte, omdat de zon ons de hele week heeft begeleid aan een wolkenloze hemel.

De BOByak met onze bagage volgde zijn baasje trouw achter de prima Bianchi fietsen van hotel naar hotel. Na een fietsdag van af en toe flink klimmen was het fijn slapen in goede bedden. Ook op de laatste niet fietsdag hebben we genoten van de heerlijke stad Girona. Begrijpelijk dat profwielrenners hier hun plekkie hebben gevonden als uitvalsbasis voor hun trainingen.

Alles was van begin tot eind netjes verzorgd door Paul, Menno en Frank. Nogmaals bedankt mannen.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 18 april 2017

Vorige week een 5 daagse etappe gefietst rond Girona. Tot in de puntjes georganiseerd door "Fietsen in Girona" De tocht was zeer goed uitgezet, mooie plekjes gezien, die we zelf nooit gevonden zouden hebben. Veel afwisseling, voldoende uitdaging in kimmen en afdalen, in de prachtige natuur, van bos, zee, boomgaarden akkers en de gele koolzaadvelden. Vogels als de veldleeuwerik , de gele- en gewone kwikstaart, roofvogels en ook de Hop gespot! Allemaal cadeautjes die we onderweg tegenkwamen! De organisatie van de juiste hotels, de service van het halen en brengen van en naar het vliegveld, allemaal goed geregeld.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 28 oktober 2016 via mobiele applicatie

Afgelopen augustus hebben wij ontzettend genoten van de fietsvakantie rondom Girona, volledig op maat afgestemd op onze wensen door fietsen in girona. De zorgvuldigheid en aandacht in de voorbereiding vonden wij ook helemaal terug in de praktische uitvoering van de trip. Alles verliep volledig naar wens van begin tot eind. De prachtige , op de Garmin uitgezette routes, door schitterende natuur en prachtige dorpjes, de heerlijke hotels, de bagage die steeds weer klaar stond in ons volgende hotel, de fietsen zelf en zelfs snelle hulp van Marco toen onverhoopt een keer de ketting behoorlijk vast was gelopen door een verkeerde schakel manoeuvre.. Kortom.. wij zijn ambassadeur.. en komen heel graag weer terug...
Bernard & Chantal Fransen

Datum van activiteit: augustus 2016