“Matige kwaliteit”

Keukens: Diner
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner
Wijk: La Rambla
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten voor snelle lunch. Serveerster had meer aandacht voor telefoon dan voor klanten. Kwaliteit is matig en aan de prijs. Beter zoek je een andere gelegenheid die niet aan de Ramblas ligt.

8 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijke tapas! Alles lekker vers en staat klaar in de vitrine, zodat je makkelijk kunt kiezen als je niet weet hoe de gerechten in het Spaans genoemd worden. Ziet er heerlijk uit en smaakt nog beter. Vriendelijk geholpen.

14 oktober 2015 beoordeeld

Je bent altijd welkom en kan eten de ganse dag. Gelegen naast hotel Lloret Rambla. ver hoef je niet te gaan voor een tapa of een goede maaltijd, ook ontbijt is goed verzorgd.

22 februari 2015 beoordeeld

In tegenstelling tot andere reviews zijn wij wél zeer tevreden over onze twee bezoeken aan deze tapasbar: elke twee uur wordt de toog aangevuld met verse tapas. We hebben hier ook tweemaal verse vis en zeevruchten laten bereiden en elk gerecht was top! de obers moedigden ons aan om zelf de tapas aan te wijzen of zelfs samen te stellen. Kostprijs met 2 glazen wijn komt uit op gemiddeld 30-35 EUR pp.

• Sfeer
17 februari 2015 beoordeeld

Hier kan je ontbijten of iets drinken
Het gaat er soms rumoerig aan toe.
De obers werken zoals bijen, maar gaan eigelijk niet vooruit.
Het werk kan veel beter georganiseerd worden.
Om iets te drinken niet slecht.
Het is een van de enige drinkgelegenheden aan de Ramblas.
Er is een klein terras aanwezig.

Reizigers die Cerveceria Baviera bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Cerveceria Baviera geweest? Deel je ervaringen!