“Vega tapas”
Beoordeling van Restaurante Sesamo

Restaurante Sesamo
Reserveren met
Restaurante Sesamo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 473 van 11.032 Restaurants in Barcelona
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: El Raval
30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het oog een hele normale tapas bar zoals er zoveel zijn in Barcelona. Een feestje voor de vegetariër en bijna alles is veganistisch te krijgen. Heerlijke wijn en super bediening.

20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man en ik hebben van de kaart losse vegetarische tapas gekozen. Heerlijk! Voor mijn man waren de gnocci de topper, ik vond de curry met rode kool het lekkerst. Het was vol waardoor het soms wat lang duurde maar in elk gerecht zit liefde en enthousiasme. Dat maakte het wachten ruimschoots goed. De bediening houdt echt van haar eten en van de zaak. Het was voor mij als vegetariër heerlijk dat ik eens niet tot een of twee opties op de kaart veroordeeld was. Enige minpuntje: de patatas con mojo. Die waren wat simpel en de portie was te groot. Hier komen we vast terug!

14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toppie! Zeer origineel.vriendelijke bediening en alles goed uitgelegd. Leuk concept en toffe inrichting.

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed gegeten met een groep van 24 pers.
Leuke bediening en lekkere tapas opgediend met de juiste snelheid.

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we toekwamen werden we niet zo vriendelijk ontvangen. Was in een druk moment waardoor barman waarschijnlijk stress had. Heel lekker gegeten voor een redelijke prijs. Werken met vaste kaart en enkele specials

Reizigers die Restaurante Sesamo bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Restaurante Sesamo geweest? Deel je ervaringen!