“Superlekker vegetarisch!!!”
Beoordeling van Restaurante Sesamo

Restaurante Sesamo
Reserveren met
Restaurante Sesamo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 451 van 10.668 Restaurants in Barcelona
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: El Raval
24 april 2016 beoordeeld

Zo lekkere vegetarische tapa's heb ik nog nooit gegeten! Op aanraden van onze trotter kwamen we hier eten. We hadden geluk want voor de rest was alles volzet. Aan de buitenkant ziet het er maar louche uit maar eens binnen echt heel gezellig. Top!!!

14 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Gekozen voor een divers tapasmenu waarmee ze ons verast hebben met interessante gerechten. Het was heerlijk!

18 juli 2015 beoordeeld

Tijdens onze vakantie in Barcelona heb ik hier met mijn moeder gegeten. We hadden beiden het tapas taste menu. Alles was goed bereid en erg lekker. Daarnaast voor 25 euro per persoon ook niet duur. Sfeer van het restaurant en het vriendelijke personeel zorgen voor een leuk avondje!

10 mei 2013 beoordeeld

Lekker. Goede wijn per glas. Gezellig. Je zit er wel tussen allemaal toeristen die tripadvisor hebben gelezen.

23 februari 2013 beoordeeld

De locatie leek op de foto heel gezellig, maar bleek een oude rommel te zijn. Toch heben wij heerlijk gegeten, de bediening was leuk en Engels sprekend.

Reizigers die Restaurante Sesamo bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Restaurante Sesamo geweest? Deel je ervaringen!

;