“Leuk lokaal tentje”

Can Paixano (La Xampanyeria)
Geclassificeerd als nr. 153 van 10.193 Restaurants in Barcelona
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd
Wijk: Barceloneta
19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk lokaal tentje. Onbegrijpelijke menukaart maar het kost niet veel. Je kunt lekkere broodjes, kaasjes en hammetjes bestellen en de cava is spotgoedkoop.

28 december 2016 beoordeeld

Je gaat hier niet om uitgebreid te dineren maar een "hamburgertje" met een fles cava van het huis en de gezelligheid doen het voor ons goed. En natuurlijk de sfeer de mensen en de bediening die alles in goede banen leiden.

23 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere hapjes voor schappelijke prijs, vooral locale bevolking,lekkere cava,toilet wel niet echt proper
Toch leuke plaats

24 oktober 2016 beoordeeld

De cava vloeit hier rijkelijk en de hapjes en broodjes (verplicht bij aankoop cava) zijn heerlijk en authentiek. En de prijzen zijn heel betaalbaar. Leuke ervaring, lekker druk, moet je wel tegen kunnen, maar hier komen de Spanjaarden zelf ook. Ik kom hier elke keer weer terug.

14 oktober 2016 beoordeeld

supergezellige plek om te genieten van een glas cava en tapa's.
Bij het bestellen van een fles cava (aan een spotprijs) vragen ze wel om tapa's bij te bestellen die superlekker zijn en zeker niet duur!
Even binnen en iets drinken, werd al rap een uur of drie later (en ook zoveel flessen later :-)). Die sfeer, drukte, ... alles klopt hier als een bus!! hier kom ik zeker nog terug!!

Reizigers die Can Paixano (La Xampanyeria) bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Can Paixano (La Xampanyeria) geweest? Deel je ervaringen!