“Top 😍”

Can Paixano (La Xampanyeria)
Geclassificeerd als nr. 246 van 10.745 Restaurants in Barcelona
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch
Wijk: Barceloneta
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier bij al onze bezoekjes aan Barcelona minimaal een keer langs om een flesje cava te nuttigen. De regel is om hier dan een hapje bij te bestellen, want de prijzen van de cava zijn érg laag. Een fles heb je al vanaf 5,55, en de kwaliteit is uiterst goed, ze maken het namelijk zelf. Ons favoriete hoekjes is rechtsachterin aan de bar. Hier staat altijd de zelfde barkeeper die de glazen tot op de millimeter nauwkeurig volgiet. Echt een plek voor levensgenieters!

16 juli 2016 beoordeeld

als je aan herbegin van de straat kijkt zou je niet zeggen dat er iets is gevestigd.Je moet het echt weten. Maar eens aan de voordeur zie je meestal heel veel volk staan. je kan er goedkoop lekkere cavia drinken en een broodje eten. Want de regel is: geen cavia zonder iets te eten. Is er wel erg klein en door de grote massa volk soms niet aangenaam om er te staan. Maar je mag Barcelona niet verlaten zonder hier eens binnen te gaan. Elke keer dat wij naar Barcelona komen (4 keer) gaan wij steeds hiernaartoe.

29 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten dit meegemaakt hebben
ik had zoiets nog nooit gezien
Klein
bomvol en eten uit de hand en cava s in n te klein glaasje
Maar wel gezien en gevonden haha

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je de straat inkijkt verwacht je geen cavabar, maar hij zit er toch echt. Gezellig, donkere bar met lekkere en goedkope cava. De cava is per glas te bestellen maar tussen de 4 en 7 € heb je ook een fles. Wel verwachten ze dat je dan daar ook een hapje eet. Voor een paar euro heb je een lekker broodje of wat tapas. Prima vertoeven en erg gezellig.

13 mei 2016 beoordeeld

Echte cavabar waar de locals komen! Lekkere cava aan spotprijs. Heerlijk in combinatie met een broodje met lekkers tussen of een tapa. Kan soms enorm druk zijn, toch ben je snel bediend (als je wat assertief bent ;) )

Reizigers die Can Paixano (La Xampanyeria) bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Can Paixano (La Xampanyeria) geweest? Deel je ervaringen!