“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Agust Gastrobar

Agust Gastrobar
Reserveren met
Agust Gastrobar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 83 van 11.119 Restaurants in Barcelona
Wijk: El Raval
Wijk: El Raval
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing en belevenis was dat! Prachtige smaakvolle gerechten en bijzondere combinaties van smaken.
Echte aanrader. Bediening was vriendelijke en kundig.

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant. Tasting menu acht gangen was echt briljant. Diverse verschillende smaken die echt perfect waren. Heerlijke cocktails !!! Echt een aanrader

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een echte aanrader! Wij hebben samen heerlijk gegeten en zijn supergoed bediend! De gerechten worden heel origineel gemaakt, echt anders dan anders, zonder dat het poespas wordt, je blijft de pure smaken proeven. Bij een salade caprese denk ik aan een bordje met tomaat en mozzarella. Bij August maken ze een bakje van tomaten en doen ze iets heeeel lekkers met de mozzarella, en het blijft licht en verdijnd, heerlijk! Zie ook de foto met ‘het rode bakje’ (dat zijn dus de tomaten). Als we ooit weer in Barcelona komen gaan we hier zeker weer eten!!!

2 juli 2018 beoordeeld

Als je eens wat anders wilt eten dan pizza of Paella, en je wilt er een gastronomisch avondje van maken, dan is dit je adres! Wat een heerlijk eten, zeer bijzondere gerechten. Probeer zeker de cherrytomaatjes (een smaaksensatie in de mond, zeer verrassend) en de oester. Maar alle gerechten die we kozen waren heerlijk. Cava vooraf, lekker wijntje erbij, en de bediening helemaal goed. Doen!

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Suuuuuper lekker eten!! Ongelofelijk lekker! Fijne accomodatie met leuke muziek en bediening!! Leuke cocktails in een alternatieve stijl.

Reizigers die Agust Gastrobar bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Agust Gastrobar geweest? Deel je ervaringen!