“Een leuke ervaring !”

Geclassificeerd als nr. 8 van 10.733 Restaurants in Barcelona
Wijk: Eixample
Wijk: Eixample
22 oktober 2017 beoordeeld

Bij het aankomen zagen we enkel een deur met een bel, geen raam ofzo. Bij het binnengaan 6 tafels - iedereen kwam gelijktijdig aan. Chef Iker begon te koken in zijn ééntje en de gerechtjes volgden elkaar op. Het was eens een ervaring : we wisten niet wat het menu zou zijn, iedereen at hetzelfde. We vonden wel dat de wijn wat rap ging, dat zou iets trager mogen. Alles zeer mooi gedresseerd op de borden - culinair was het top ! Iedereen mocht ook in de keuken gaan om een foto te nemen of wat uitleg te vragen terwijl hij bezig was. Als de service erop zat kwam chef Iker ook nog eens aan alle tafels om een praatje te slaan. Leuk om eens mee te maken als je naar Barcelona gaat.

18 oktober 2017 beoordeeld

Om 21h werden we verwacht voor het dinner. Daar stonden we dan voor de gesloten deur, maar vooral niet wachten tot hij opengaat maar aanbellen en dan wordt de deur voor je opengedaan. Grote verrassing dat er binnen maar 6 tafeltjes stonden en het gehele restaurant in totaal maar 13 gasten had. Er wordt gewacht totdat iedereen er is en dan begint het fantastische 10 gangen dinner. Zeker een aanrader om het wijn arrangement er voor €35 pp bij te nemen omdat de wijnen echt waanzinnig mooi samengaan met het eten. Van de 10 gangen vond ik er 8 geweldig en 2 niet zo lekker maar smaken verschillen nou eenmaal. Maar het is een heel bijzonder restaurant en echt een ervaring om er te eten.

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier voor een lunch en hebben erg genoten van de gerechten. Bewonderenswaardige kok die heel geconcentreerd in zijn eentje hemelse smaken, heel mooi gepresenteerd, op de bordjes tovert. Van wolken met ganzelever tot instant bereid ijs...

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje gek, een restaurant met 5 tafels. De deur gaat open om 13:30u voor de lunch. Alle gasten gaan gelijk aan tafel. Als je je aperitief krijgt, wordt je uitgenodigd naar de keuken te komen. En dan begint er een culinair feest. Ervaar het zelf en boek een tafel. Meer dan de moeite waard en alles is lekker!!

22 april 2016 beoordeeld

In dit klein woonkamer restaurant (6 tafels) worden de gasten helemaal in de watten gelegd. Chef Iker kookt op hoog niveau. Zijn passie voor lekker eten en zijn enorme creativiteit laat hij met mooie technieken in zijn gerechten zien. Alle gerechten werden prachtig gepresenteerd en waren hoog op smaak. Tijdens de lunch waren wij continue welkom om een kijkje in de keuken te nemen. Bediening was zeer attent en vriendelijk. Kleine wijnkaart maar met mooie wijnen. Dit is een feest voor culinaire liefhebbers! (lunch en diner hetzelfde menu, 8-gangen voor 65,- euro, tijdig reserveren, per e-mail krijg je snel reactie, accepteert alleen contant geld)

Reizigers die Uma bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Uma geweest? Deel je ervaringen!