“Culinair entertainment op hoog niveau”
Beoordeling van Uma

Uma
Geclassificeerd als nr. 1 van 10.282 Restaurants in Barcelona
Wijk: Eixample
Wijk: Eixample
18 oktober 2017 beoordeeld

Om 21h werden we verwacht voor het dinner. Daar stonden we dan voor de gesloten deur, maar vooral niet wachten tot hij opengaat maar aanbellen en dan wordt de deur voor je opengedaan. Grote verrassing dat er binnen maar 6 tafeltjes stonden en het gehele restaurant in totaal maar 13 gasten had. Er wordt gewacht totdat iedereen er is en dan begint het fantastische 10 gangen dinner. Zeker een aanrader om het wijn arrangement er voor €35 pp bij te nemen omdat de wijnen echt waanzinnig mooi samengaan met het eten. Van de 10 gangen vond ik er 8 geweldig en 2 niet zo lekker maar smaken verschillen nou eenmaal. Maar het is een heel bijzonder restaurant en echt een ervaring om er te eten.

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier voor een lunch en hebben erg genoten van de gerechten. Bewonderenswaardige kok die heel geconcentreerd in zijn eentje hemelse smaken, heel mooi gepresenteerd, op de bordjes tovert. Van wolken met ganzelever tot instant bereid ijs...

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje gek, een restaurant met 5 tafels. De deur gaat open om 13:30u voor de lunch. Alle gasten gaan gelijk aan tafel. Als je je aperitief krijgt, wordt je uitgenodigd naar de keuken te komen. En dan begint er een culinair feest. Ervaar het zelf en boek een tafel. Meer dan de moeite waard en alles is lekker!!

22 april 2016 beoordeeld

In dit klein woonkamer restaurant (6 tafels) worden de gasten helemaal in de watten gelegd. Chef Iker kookt op hoog niveau. Zijn passie voor lekker eten en zijn enorme creativiteit laat hij met mooie technieken in zijn gerechten zien. Alle gerechten werden prachtig gepresenteerd en waren hoog op smaak. Tijdens de lunch waren wij continue welkom om een kijkje in de keuken te nemen. Bediening was zeer attent en vriendelijk. Kleine wijnkaart maar met mooie wijnen. Dit is een feest voor culinaire liefhebbers! (lunch en diner hetzelfde menu, 8-gangen voor 65,- euro, tijdig reserveren, per e-mail krijg je snel reactie, accepteert alleen contant geld)

23 maart 2016 beoordeeld

Een feest om hier te mogen eten! een aaneenschakeling van culinaire verrassingen, je mag in de keuken kijken, de hele avond wordt je geweldig verwend door de eigenaren die alles samen doen. Een geweldig feest voor de verwende eter. Chapeau! en hasta la proxima

Reizigers die Uma bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Uma geweest? Deel je ervaringen!