“Lekker en sfeervol”

Keukens: Mediterraan
Wijk: Eixample
Wijk: Eixample
10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere gerechtjes en een heel aangename bediening.

Echt een aanrader waar we graag nog een keertje terugkomen.

5 juni 2018 beoordeeld

Hele vriendelijke meisjes in de bediening. We hebben heerlijke wijn gedronken. Ze raadden ons aan 4 a 5 gerechtjes te bestellen en deze te delen. Partner mocht geen gluten eten, maar dit was geen probleem voor de keuken. We hebben gesmuld van ongebruikelijke en nieuwe combinaties en smaken. Alles even lekker! Aanrader!

4 juni 2018 beoordeeld

We kwamen hier terecht na een tip van een ober in een restaurant dat volzet was.
The Sopa Boba is een klein gezellig restaurant. Uitgebreide keuze aan tapas. Lekkere wijntjes (ze laten je eerst een beetje proeven als je wilt) en fijne selectie bieren. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader weg van de drukte van Barcelona.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten, ondanks dat we het gevoel kregen dat het vooral snel moest gaan om zo snel mogelijk nog een couvert te kunnen verkopen...

Lekker eten - prijs kwaliteit kan je veel beter vinden in Barcelona.

Vandaar dan ook de iets lagere rating.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch gaan eten. Gastvrij ontvangen, bediening deed erg haar best om met mij in het Engels te praten. Er werd alleen het dagmenu geserveerd met 2 keuzen per gang. Ik heb Gazpacho en breaded meat gegeten. Met name de gazpacho was lekker!
Het eten werd erg snel achter elkaar geserveerd, wat voor mij prima was, maar soms wil je wat meer tijd tussen de gangen.
12€ voor 3-gangen menu. Erg goedkoop!
Kortom: prima voor een lunch

Reizigers die The Sopa Boba bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In The Sopa Boba geweest? Deel je ervaringen!