“Fantastisch”

Geclassificeerd als nr. 89 van 10.345 Restaurants in Barcelona
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
29 juli 2016 beoordeeld

Hier gegeten op de 1e avond van ons in Barcelona. Erg leuk klein tentje. Wij kwamen aan rond 22:00 en hadden niet gereserveerd. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de bediening. We moesten een half uur wachten tot een tafel vrij was. (reserveren is dus een tip!) Dat wachten werd beloond. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke vlotte bediening en dat voor een goede prijs. Met 3 man voor 7 tapasgerechtjes, een paar biertjes en ieder een glas cava €65,- kwijt. Wij komen hier graag nog eens terug!

15 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van TA dit restaurant bezocht. Wel even reserveren. Toen wij aankwamen hadden ze geen verse vis meer. Dit was ook doorgestreept op de kaart. Geeft m.i. aan dat wat ze serveren ook echt vers is. Dit proefde je ook wel de andere gerechten die geserveerd werden. Ze hebben een wijnkaart met goede betaalbare wijnen. Het personeel is jong maar de service is top. Als je in Barcelona bent en je bent bereid een stukje te reizen. Zeker doen!!!

21 juli 2015 beoordeeld

Voor het eerst tapas gegeten. We waren er net na openingstijd in de avond en hebben buiten gezeten. Wel aan de straat, maar het was gewoon een fijne, warme zomeravond. De bediening was super vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd! Men ging er echt even voor zitten en hielpen ons bij het maken van een goede keuze. Sommige gerechten waren voor ons even wennen, maar het zag er super uit en het was zeker een goede ervaring om hier tapas te eten!

17 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heel goed en het personeel heeft zn uiterste best gedaan om ons een leuke tijd te bezorgen! Ik vind de tapas de beste van Barcelona! We komen absoluut nog eens terug! Ik raad het je zeker aan om er naar toe te gaan.

11 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lang zoeken hadden we het klein zaakje eindelijk gevonden en toen bleek dat de keuken ... net gesloten was :-( maar omdat ze op de site hun openingsuren nog niet aangepast hadden ging de chef voor ons opnieuw aan de slag! Gewoonweg super. En de tapas, die waren écht bijzonder lekker. Iedereen was super vriendelijk en als afscheid kregen we nog een boel leuke adresjes mee waarvan we er meerdere geprobeerd hebben, tot onze grote voldoening!

Reizigers die La Cholita bekeken, bekeken ook

Santa Coloma de Gramenet, Provincie Barcelona

In La Cholita geweest? Deel je ervaringen!