TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 894 van 12.126 Restaurants in Barcelona
Wijk: El Born / La Ribera
Wijk: El Born / La Ribera
14 september 2019 beoordeeld

Bodega La Puntual ligt in de Barrio Gotico in hetzelfde straatje als het Picasso Museum. Het werd ons door het hotel aanbevolen, maar is beslist geen aanbeveling. Het is een echte tourist trap en ik zou er beslist wegblijven. De toiletten geuren vreselijk. Het personeel is zeer ongeïnteresseerd en luistert niett goed. Ze zijn meer met elkaar bezig om over de gasten te praten en het liefst hebben ze dat je in een uur buiten staat. Het eten was vet, ongeïnspireerd en niet met veel liefde bereid. Tot onze schrik kwamen we erachter, na thuiskomst in het hotel, dat er ten onrechte een fles Martinet Bru van € 36 op de rekening was gezet. De andere dag meteen een mail gestuurd naar De grupo Varela, maar daar, na twee dagen, nog geen enkele reactie op ontvangen. Dit lijkt op een regelrechte toutist trap en zo hebben wij dit op ALLE fronten ervaren.

Datum van bezoek: september 2019

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk begin van onze Barcelona trip. We kwam hier nadat we aankwamen in Barcelona en hebben hier geluncht. Heel smaakvol, vriendelijk personeel, leuk ingericht. Eten was er super snel alleen was wel een beetje lauw. De volle smaak van het eten compenseerde dat volledig.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kon niet op ,de keuze aan gerechten alles echt goed op smaak.vlees en natuurlijk veel vis .het smaakte iedereen goed .matige toiletten als minpunt en een drankje vergeten.eenvoudige inrichting.vriendelijke bediening en topkoks

Datum van bezoek: april 2019
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

4e avond in Barcelona... Al een paar verschillende manieren v tapa's gegeten. Deze waren op sjiekere manier: echt heerlijk, verrassend gebracht. Prijs-kwaliteit heel correct... Een aanrader...

Datum van bezoek: augustus 2017
7 juni 2017 beoordeeld

Niet alle gerechten die op de kaart stonden waren te bestellen.De vis was uitverkocht.
Helaas niet alle gerechten tegelijk uitgeserveerd. Een gerecht zou langer duren, de rest is daar niet op aangepast, dat was niet zo gezellig..
Prima eten echter niet exceptioneel

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Bodega la Puntual bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Bodega la Puntual geweest? Deel je ervaringen!