“Goeie tapas”
Beoordeling van Ziryab Fusion Tapas Bar

Ziryab Fusion Tapas Bar
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Ziryab Fusion Tapas Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 48 van 10.287 Restaurants in Barcelona
Keukens: Spaans, Fusion
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: El Born / La Ribera
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geniet van de arabische sfeer in dit kleine tentje. Heerlijke tapas, vooral de hummus met de kleine pita's. Ook de sangria special was lekker! Gelegen in de Gotische wijk van Barcelona. Perfecte combinatie!

Een TripAdvisor-lid
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier vanavond gegeten, echt een aanrader! Al het eten was echt heerlijk, de bediening top en de sfeer gezellig. Absoluut reserveren of vroeg gaan, anders is er geen plaats.

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker eten, top bediening, gezellig maw een toppertje. goeie tapas. heerlikke voorgerecht echt de moeite waard. wie naar Barcelona gaat moet je ook eens een keer gaan!

28 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren is handig omdat het hier vaak vol zit. Wij zaten beneden en dat was heel erg leuk om te zitten. Restaurant zat vol. Het is geen luidruchtig restaurant, wij konden heerlijk rustig eten. Wij kozen het menu, prima prijs (23,- pp) voor heerlijk eten. Veel toeristen hier.
Aardige bediening.

26 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurantje. Je eet vele kleine gerechten ( tapas ) . De keuken heeft vooral een Libanees Arabische inslag. Goede wijnkeuze mogelijk.
Vriendelijke bediening door Naomi.

Reizigers die Ziryab Fusion Tapas Bar bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Ziryab Fusion Tapas Bar geweest? Deel je ervaringen!