“Wat een heerlijk en gezellig restaurant!”
Beoordeling van Ziryab Fusion Tapas Bar

Ziryab Fusion Tapas Bar
Reserveren met
Ziryab Fusion Tapas Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 139 van 10.736 Restaurants in Barcelona
Keukens: Spaans, Fusion
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: El Born / La Ribera
Een TripAdvisor-lid
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier vanavond gegeten, echt een aanrader! Al het eten was echt heerlijk, de bediening top en de sfeer gezellig. Absoluut reserveren of vroeg gaan, anders is er geen plaats.

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker eten, top bediening, gezellig maw een toppertje. goeie tapas. heerlikke voorgerecht echt de moeite waard. wie naar Barcelona gaat moet je ook eens een keer gaan!

28 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren is handig omdat het hier vaak vol zit. Wij zaten beneden en dat was heel erg leuk om te zitten. Restaurant zat vol. Het is geen luidruchtig restaurant, wij konden heerlijk rustig eten. Wij kozen het menu, prima prijs (23,- pp) voor heerlijk eten. Veel toeristen hier.
Aardige bediening.

26 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurantje. Je eet vele kleine gerechten ( tapas ) . De keuken heeft vooral een Libanees Arabische inslag. Goede wijnkeuze mogelijk.
Vriendelijke bediening door Naomi.

6 februari 2017 beoordeeld

We kenden dit restaurant al van 2 jaar geleden en waren steevast van plan dit terug op te zoeken, vanwege onze goede ervaring toen. Het was even zoeken, want ondertussen was het restaurant verhuist en was de oorspronkelijke locatie een lounge/coctail/shisha-bar geworden. We vreesden dat het restaurant groter zou zijn geworden en zo zijn eerdere charme zou verliezen, maar dat bleek fout. Het was nog steeds behoorlijk klein en even gezellig met een arabische tint. We werden begeleid naar een aparte ruimte boven, met een grote ronde tafel. Beter hadden we het niet kunnen treffen. Het eten was nog steeds super lekker en origineel met veel arabische invloeden. De bediening werd door een charmante dove dame gedaan, maar zij loste deze beperking op een originele en grappige manier op. We bestelden zoals 2 jaar geleden terug de tapa's menu met bijpassende wijnen. Iets duurder dan de andere (doorsnee) restaurants. Maar dan krijg je ook originaliteit, gezelligheid en lekkere (ja zelf gezonde) gerechten. Volgende keer komen we zeker terug.

Reizigers die Ziryab Fusion Tapas Bar bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Ziryab Fusion Tapas Bar geweest? Deel je ervaringen!