“Vriendelijk-gezellig-lekker”

Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Buffet, Reserveringen
Wijk: Barri Gòtic
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond in Barcelona, laat aangekomen. Gezellig barretje gevonden, goed druk, vriendelijke bediening en tof concept! Zij gebruiken zeer verse producten. Echte aanrader voor een snelle maar degelijke tapa met lekkere wijn!

Datum van bezoek: september 2019

8 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit smalle eetbarretje met achtergelegen restaurant in de Gotische wijk, aten wij staand aan de bar gulle Baskische pinxtos (dat is iets anders dan tapas) van grote schalen. Helemaal zoals we dat uit San Sebastian kennen. Lekkere frisse gekoelde cava per glas. Vriendelijk barpersoneel. Na afloop stokjes tellen op je bord om af te rekenen.

Datum van bezoek: december 2018
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig lekker gegeten in deze taverne.
Super vriendelijk onthaal
Is in een zijstraat van de Rambla
Wij komen zeker terug!
Echt top

Datum van bezoek: november 2018
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

al wandelend kwamen wij deze tapas wijn bar tegen. de tapas waren heerlijk en trouwens de wijn ook. erg leuk en vriendelijk personeel.
ik raad iedereen aan om er even te pauzeren.

Datum van bezoek: september 2018
10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine bar met jonge vriendelijke bediening en lekkere tapas. Keuze is niet enorm maar wel genoeg. Goeie wijn.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Irati Taverna Basca bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Irati Taverna Basca geweest? Deel je ervaringen!