TripAdvisor

di 22-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1.215 van 12.123 Restaurants in Barcelona
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Barri Gòtic
14 september 2019 beoordeeld

Heeerlijk gegeten! Spaans menu maar net andere gerechten dan elke willekeurige tapas tent in Spanje. Aardig personeel en een goede sfeer. Zeker een aanrader voor een goed diner met persoonlijke aandacht.

Datum van bezoek: september 2019
GrupTravi, Director de Relaciones con Clientes van El Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Goedemorgen Judith,
Hartelijk dank voor uw aanbeveling, voor ons is het een eer om aanbevelingen zoals de uwe te ontvangen! We zijn blij te weten dat je genoten hebt van je ervaring bij El Pintor.
We hopen je snel weer te zien.
Groeten van het hele team :)

21 juni 2018 beoordeeld

Waarschijnlijk is dit wel een goed restaurant, maar dat moeten ze me nog een keer bewijzen. We waren met een groep en het leek, ondanks de duidelijke reservering, alsof ze er niet op gerekend hadden / niet konden bolwerken. Een gemiste kans.

Datum van bezoek: mei 2018
GrupTravi, Director de Relaciones con Clientes van El Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2018

Goedemorgen HarryAnders,
Het spijt ons zeer om uw mening te lezen. We zouden graag willen dat u in detail hebt kunnen beschrijven wat er is gebeurd om maatregelen te nemen en te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt.
Nogmaals herhalen we onze verontschuldigingen en we vragen u om bij een andere gelegenheid terug te keren naar El Pintor, omdat het niet gebruikelijk is wat u ons naar uw mening vertelt.
Met vriendelijke groet.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk romantisch restaurant met vriendelijke bediening.De Paëlla was lekker en correct gevuld met sea food.Prijs was ook correct voor een grootstad.Een pluspunt was de mogelijkheid om ook 0,5l flesje wijn te kunnen bestellen.een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
20 juli 2017 beoordeeld

De locatie is centraal gelegen in de Gotische wijk. Je kan er lekker eten en drinken. Het is niet goedkoop, of beter : je betaalt de prijs.

Datum van bezoek: juni 2017
5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is schitterend, de verwelkoming kon iets beter maar tot daar aan toe.
We waren met 2 stellen en namen 3 x cava en 1 rum als aperitief en tot onze verbazing werd er een volledige fles cava geschonken en gekoeld aan tafel geplaatst. Op onze opmerking dat wij geen fles !!! cava gevraagd hadden maar enkel 3 glazen werd ons droogjes gemeld dat er geen 3 glazen apart konden geserveerd worden omdat er toch een fles cava moest worden ontkurkt. In alle eerlijkheid, kostprijs van 14€ voor een fles cava is te verwaarlozen maar meld dit dan op voorhand, dit gaf mij toch een wrang gevoel.
De voor- en hoofdgerechten waren subliem, zowel van smaak als presentatie. De spinazie als voorgerecht was heerlijk en de lamsschouder was subliem. Toch weer een opmerking: Hoofdgerechten worden geserveerd zonder groente, aardappelen of andere en dit wordt ook niet op voorhand vermeld.
We hebben dan ook aardappelen en groenten bijbesteld maar deze werden pas veel later na het vlees/vis gerecht geserveerd.
Uiteindelijk hadden we prijs kwaliteit heerlijk gedineerd maar hadden toch het gevoel dat we een beetje opgelicht werden.
Mijn advies, ga er zeker heen voor de schitterende locatie en gerechten maar maak goede afspraken.
IVAN - BELGIUM

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die El Pintor bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In El Pintor geweest? Deel je ervaringen!