TripAdvisor

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Diner, Reserveringen
Wijk: El Born / La Ribera
13 september 2019 beoordeeld

Na kleine wachttijd voor de deur kregen we plaatsje aan de bar. (iedereen zit aan de bar) Geen kaart, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke tapas!
Wel prijzig.

Datum van bezoek: november 2018

18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel toevallig stonden we aan de deur om 19u30, openingstijd ! We kregen meteen plaats aan de toog en de ober vroeg meteen wat we wilden. Geen kaart ! Efkes slikken want waren er niet op voorbereid, maar al vlug bestelden we calamares, brood met tomaat en gamba’s. Alles was heel lekker vers bereid; alleen de gamba’s vielen wat tegen en vonden we wat duur : 4 voor 19€, puur gebakken zonder lookkruiden of andere kruiden. Toch een hele ervaring, leuk om eens mee te maken! De ibericoham was eveneens van zeer goede kwaliteit !

Datum van bezoek: november 2018
calpepteam, Director de Relaciones con Clientes van Cal Pep, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Geachte klant,
Heel erg bedankt voor uw mening. We zijn erg blij dat je van ons restaurant genoten hebt.
Ik denk dat hij de essentie van ons restaurant perfect heeft vastgelegd!

We hopen je snel weer te zien!
Het team van Cal Pep

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten. We hadden een mix van vlees, vis en groenten. Alle gerechten waren van een uitzonderlijk niveau.

Datum van bezoek: april 2018
Isabel S, Director de Relaciones con Clientes van Cal Pep, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Hallo,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We zijn heel blij dat je genoten hebt in ons restaurant.
U hebt de essentie van ons restaurant perfect vastgelegd.
Ik hoop je snel weer te zien!
Cal Pep Team

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben echt voortreffelijk gegeten. Laat je verrassen en je krijgt een fantastische ervaring. Het personeel is uitzonderlijk gastvriendelijk en het eten is zeer smakelijk. We hebben 95 afgerekend (2 pers) maar ik vond het het zeker waard.

Datum van bezoek: februari 2018
Isabel S, Director de Relaciones con Clientes van Cal Pep, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2018

Thank you so much for your review. Happy customers = happy Cal Pep. Hope to welcome you in the future, so many more times.

11 augustus 2017 beoordeeld

hier ongelofelijk lekker gegeten! De koks werken voor u aan een soort toog, beperkte plaatsen en de mensen schuiven aperitievend achter U aan. Mega toffe ervaring.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Cal Pep bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Cal Pep geweest? Deel je ervaringen!