Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke bedden, bunks. Ontbijt voor 5 euro is prima, maar er zit ook een Starbucks op de hoek.
Super locatie, placa Catalunya ligt op 5 minuten lopen.
Zwembad leuk maar ligt in de schaduw, prima terras met ligbedden en zitjes.
Personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: september 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 23 september 2016

Wij hebben hier 1 nacht verbleven. We hadden gekozen voor een gemengde slaapzaal omdat er niet veel keuze meer was, hier hadden we meteen spijt van toen we (2 meisjes) bij aankomst op een kamer met stinkende, rommelige jongens terecht kwamen. De receptioniste was zo vriendelijk om house keeping te sturen.
Alleen waren we nog steeds niet zo happy met deze rommelige kamer. Na een 2de bezoek aan de receptie hebben we nieuwe bedden gekregen op een vrouwen slaapzaal. Vééél beter!!! De service was dus uitstekend, ze hielpen ons zo goed. Ook de dag erna, toen bleek dat ik mijn gsm op de kamer vergeten was.
Verder een heel mooie hostel, modern en netjes. Toegang tot de kamer is met vingerafdruk = geen sleutel = super handig!!!

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 24 augustus 2016 via mobiele applicatie

Super net hostel geboekt via srprs.me .
Geslapen op 8 persoons zaaltje. Alles in nieuwe staat. Sanitair prima, echter wel wat vies.
Overdag in de achtertuin genoeg ruimte om te ontspannen en te zwemmen.
Personeel erg vriendelijk, staan je netjes te woord, geven wat tips over de stad. Nodigen je uit om mee op stap te gaan.
Gemeenschappelijke ruimte/ bar, huiselijke gezellige sfeer, keuze in bar is ruim tegen nette prijzen.
Ligging perfect, centraal in de stad.

Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 15 september 2015

Superleuke hostel, wij hadden een tweepersoonskamer en was proper en compact, alles bij de hand. Vriendelijke mensen, behulpzaam, modern en gezellig interieur met knusse chill-zone. Gezellige bar en eethoek, 's morgens lekker ontbijt voor maar €5. Een aanrader voor alle leeftijden!

Kamertip: rustige kamers zijn achteraan.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 augustus 2015 via mobiele applicatie

Prima hostel, met gezin prima, heel verzorgd. Zwembad zeker pre en ligt ook dichtbij de Ramblas en metrostation. Drankjes bij de bar erg betaalbaar. Ontbijt oké voor 5 euro pp. Verder hippe inrichting met lekkere loungebanken. Iedere dag schoonmaak van de kamer.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie