Beoordeeld op 10 juni 2017 via mobiele applicatie

Voor een city trip hebben we 4 dagen in dit hotel gezeten. Lokatie is prima: loopafstand van Rambla, metro om de hoek, talloze eettentjes in de directe omgeving. Ontbijt is royaal met alles wat je wenst. Ruime kamers met airco. Wij zaten aan de straatzijde met een zeer goede isolatie. Maar het verkeer was nog wel te horen. Was geen echt probleem. Vriendelijke staf. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 10 september 2016

Hotel is midden in centrum gelegen,5 min van Placa Cataluna.Het personeel was super vriendelijk .Het ontbijt kon niet beter.Er was keuze en hoeveelheid te over,van typisch Engels breakfast tot van alle soorten fruit en kazen en croissants.Enig minpuntje,als je kamer van 3 vraagt kan het aan de kleine kant uitvallen,maar dat was voor ons geen probleem.Hebben als roosjes geslapen.Sliepen niet aan de straatkant,dus weten niet of je dan last hebt van lawaai en hadden ook geen lift nodig want onze kamer was op 1ste verdiep.Als we nog eens naar Barcelona komen,moeten we al niet meer zoeken naar een geschikt hotel want dat hebben we dan al.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Hotel is prima voor een weekendje..... Sober...... De ligging is perfect..... Verder zijn de kamers aan de kleine kant..... Tijdens ons verblijf was er 1 lift kapot.... Snap niet waarom dat 3 nachten moet duren....... Als low budget locatie prima!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 juli 2016

Het voordeel is, bij de receptie spreken ze best goed Engels en zijn heel aardig. Ontbijt kost 15 euro maar is zeer uitgebreid. Kamer was lekker ruim en ook de badkamer was lekker groot. Wel gehorig, dat dan weer wel. Er is een lift aanwezig. Parkeren kost 20 euro en je moet geen hele grote auto hebben. Met onze Citroën C4 Picasso ging het voor ons gevoel net aan. De ingang is krap en daarna moet je een steile heling van bijna 25% af. Best spannend. Daarna een behoorlijke bocht. Krappe plekken. Ik was blij dat hij stond. Het fijne is dat het hotel op 5 minuten lopen van het Rambla is. Ook met het ongemak van de garage komen we de volgende keer gewoon weer in dit hotel.

Kamertip: Kamers achterzijde zijn rustig.
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 28 september 2015

Aan de grote doorgangsweg liggend tussen de diverse metrostations een vooral schoonen fris ruikend hotel getroffen. Met gelukkig de kamer aan de achterkant weinig of geen last van de herrie. Prima ontbijtbuffet met absoluut voor elk wat wils.
Vriendelijke receptie met oog voor alle vrgen en verzoeken.Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: achterin het beste te slapen.
Datum van verblijf: september 2015