“Ronduit slecht”

Keukens: Japans, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Barri Gòtic
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het mooie pand lokt je naar binnen, eenmaal binnen gekomen word je ontvangen door een zeer onvriendelijke gastvrouw welke je overdraagt aan chaotisch onvriendelijk personeel

Eten is matig, prijs voor wat je krijgt hoog en bediening om te huilen

Datum van bezoek: september 2019

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig terras, fijne plek, maar eten van matige kwaliteit en zeer kleine porties. Bediening die hard werkt omdat er te weinig obers werken en daardoor een beetje onvriendelijk is. Geen aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Verzorgde tapas, lekkere wijn en een rustig terras, hoog boven de straat. Zeker een bezoekje waard, het ligt goed op de zon.

Datum van bezoek: maart 2019
1 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke setting, top locatie en super vriendelijk personeel maar het eten liet de wensen over, zeer weinig. Vis zag je bijna niet liggen. We hadden nog extra brood gevraagd en daar moesten we €2 voor bijbetalen.

Datum van bezoek: maart 2019
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening laat behoorlijk te wensen over. Glas Sangria (€ 6,50) werd halfvol van tafel gegrist. Porties waren veel te klein (voor de prijs die je ervoor betaalt). Portie pasta met paar garnaaltjes erin voor €14,90. Dusss.....
Porkrib voor €19,90 was voor onze dochter van 11 jaar niet eens voldoende. Er werd gerookt op het terras. Tja.....het mag. Dat is waar. Wij raden dit restaurant dus AF

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die El Cercle bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In El Cercle geweest? Deel je ervaringen!