“Lekker en gezellig”
Beoordeling van Gids in Barcelona

Gids in Barcelona
Geclassificeerd als nr. 91 van 696 Tours in Barcelona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Gids in Barcelona organiseert een Nederlandstalige stadswandeling door het oude centrum van Barcelona. Onze gids vertelt alles over de stad, de cultuur en geschiedenis. Daarnaast neemt hij u mee naar mooie markthallen, laat hij zien waar het beste gewinkeld kan worden en vertelt hij waar de mooiste bars en restaurants zijn. Duur 2,5 uur. Kosten 16,95 p.p. Gratis drankje na afloop van de wandeling.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een kleine groep diverse tapasgelegenheden bezocht. Floris weet leuke locaties te vinden waar je als toerist niet snel binnenstapt. Daarnaast weet hij ook leuk te vertellen over de Spaanse gewoonten. Echt een aanrader!

21 mei 2018 beoordeeld

Floris heeft ons het stadscentrum laten zien. Hij weet veel over de historie van Barcelona en vertelt met veel enthousiasme. Hij is informeel en geeft ons de tijd om alle info te laten bezinken. De tijdsduur (2 uur) is precies goed. Het oude stadsdeel kent veel mooie details en verhalen. Afsluiten met een drankje is gezellig.

5 mei 2018 beoordeeld

Met een jonge, enthousiaste en capabele gids door het oude deel van Barcelona, met veel informatie over het ontstaan en de geschiedenis van de stad, maar ook leuke wetenswaardigheden en leuke tips voor het verblijf in de stad.
Zeer de moeite waard!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en gezellige rondleiding voor een ronde Tapas. Je komt op meest leuke plekjes. Bedankt Floris.

Bekijk meer beoordelingen
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Floris, super dank je wel!! De wandeling was geweldig!! Niet alleen wij als volwassenen, maar ook onze kinderen van 10 en 12 jaar vonden het heel leuk!!

Reizigers die Gids in Barcelona bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona
Barcelona, Provincie Barcelona

In Gids in Barcelona geweest? Deel je ervaringen!