Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
Novotel Barcelona City(Barcelona)
Novotel
Hotel Claris(Barcelona)
Derby Hotels
Hotel Espana(Barcelona)
  • Zwembad
Aparthotel Atenea(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Restaurant
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 105 per nacht.

Grand Hotel Central(Barcelona)
Hotel 1898(Barcelona)
Priceline
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 143 per nacht.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In centrum van Barcelona gelegen op 5 minuten van de metro. Verzorgde kamers met airco. Zwembad op het dak. Goed onderhouden. Veel keus bij het ontbijt. Er is een bar en restaurant aanwezig. Een leuke buurt met veen winkeltjes. Dicht bij de ramblas.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Izaka_Hotels, Manager van Hotel Barcelona Catedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Dear Guest,
We would like to thank you for choosing our hotel for your recent stay in Barcelona, and we are very glad to know that you have enjoyed your stay and that you recomend us to the rest of the Tripadvisor community.
We hope of welcome you back in the near future.

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. De kamer was mooi en schoon. Het ontbijt is lekker.
Enige minpuntje voor mij was dat we aan de straat zaten en de hele nacht veel geluiden waren. Om de hoek ligt El Catedral. De andere hoek om ligt het winkelcentrum en veel eettentjes.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Izaka_Hotels, Manager van Hotel Barcelona Catedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

We would like to thank you for choosing our hotel for your recent stay.
We are very pleased to know that you have enjoyed your stay and that you recommend us.
We really look forward on welcoming you very soon, and thank you for coming.

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal gelegen vlakbij de kathedraal van Barcelona. Prijst zich aan als viersterren maar voldoet niet aan die eisen. Kleine kamer met beperkt comfort. Vrij hoge prijs, wellicht omwille van de ligging, maar niet in verhouding tot de geboden kwaliteit. We lagen op de hoogste verdieping. Het regende er binnen in de gang. Airconditioning functioneerde niet. Wel gratis WiFi van prima kwaliteit. Uitermate vriendelijk onthaalpersoneel. Een boeking waard omwille van de ligging als je bereid bent een stevige prijs te betalen die m.i. niet in verhouding staat tot de kwaliteit. Hotel werd wel gerenoveerd.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Izaka_Hotels, Manager van Hotel Barcelona Catedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2017

We would like to thank you for choosing our hotel for your recent stay.
We are very pleased to know that you have enjoyed your stay.
We would like to explain you that we had a proble on the ceiling and that is unusual to have the rain there.
We really look forward on welcoming you very soon, and thank you for coming.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ongelooflijk goed hotel met een ruim zwembad op het dak.
Van hieruit is alles zeer goed te bereiken via metro.
En zelfs te voet is het goed te doen.
Nadat mijn vriendin op de 4e dag van de 6 door haar rug ging heeft de manager persoonlijk geholpen in de farmacia voor de desbetreffende tabletten en konden we een halve dag later uitchecken omdat we pas s'avonds terug vlogen en ze dan langer plat op bed kon blijven liggen.
Dus een echte aanrader voor iedereen die Barcelona bezoekt.
Tevens gaat er van het hotel uit iedere zondag ochtend een gids een tour door de wijk doen, dus nog wat geleerd ook.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Izaka_Hotels, Manager van Hotel Barcelona Catedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

We would like to thank you for choosing our hotel for your recent stay.
We hope that the back of your girlfriend has gonne better,.
Thank you for rating us as excellent! We really look forward on welcoming you very soon, and thank you for coming.
We really look forward on welcoming you again soon.

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, midden in het centrum, ter hoogte van de Catedral. Goed uitgangspunt om Barcelona te bekijken. Heerlijk ontbijt, echt heel goed verzorgd. Je kan zelfs van de kaart verschillende dingen extra bestellen, dat bij de prijs in begrepen zit.

Mochten wij terug gaan naar Barcelona, gaan we zeker terug naar dit hotel.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Izaka_Hotels, Manager van Hotel Barcelona Catedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Dear Guest
Thank you for choosing our hotel for your stay in Barcelona, and thank you for reviewing our hotel.
We are very happy to know that you have had a nice stay in our hotel, and that our location pleased you.
We really hope of welcoming you again in the near future.
A. Vilallonga