“SUPER vriendelijk”

Geclassificeerd als nr. 382 van 12.118 Restaurants in Barcelona
Wijk: La Dreta de l'Eixample
Wijk: La Dreta de l'Eixample
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lijkt een doodgewone tapaszaak op de hoek MAAR: Heel vriendelijke bediening, zeker Juan-Carlos, super goede kwaliteit en niet duur! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

4 juli 2019 beoordeeld

Heel lekkere tapas voor een democratische prijs, met een super bediening door Juan-Carlos! Super vriendelijke en vrolijke man!

Datum van bezoek: juli 2019
13 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele fijne, typisch Spaanse avond hier gehad: heerlijke paella, smaakvolle kan Sangria en een goede bediening van Juan Carlos. Je moet hier een keer gegeten hebben! Gracias!

Datum van bezoek: mei 2019
10 juli 2018 beoordeeld

wij hebben hier een heerlijke paella gegeten voor weinig geld. Daarnaast was de calamaris ook erg lekker. Het flesje Cava wat we besteld hadden was ook goedkoop maar smaakte naar meer. We zijn zeer tevreden over het eten maar vooral de service van Juan Carlos. Deze man maakte de avond :) We miss you Juan! Wij komen hier zeker nog een keer terug wanneer we weer in Barca zijn.

Datum van bezoek: juni 2018
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en erg goedkoop. €11 voor paëlla waar we met zn 2en van hebben kunnen eten en heerlijk vers. Ook de octopus en andere tapas waren genieten. Je hebt een kan sangria voor 8,50 waar je 5-6 glazen uit kan halen. Erg goede prijs kwaliteit verhouding en Juan Carlos was oprecht de aardigste ober die we ooit gezien hebben. Echt een top authentiek spaans restaurant met eerlijke prijzen

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die La Antigua Cabana bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In La Antigua Cabana geweest? Deel je ervaringen!