31 januari 2016 beoordeeld

Een prima hotel op loopafstand van het centrum. Wat vooral opviel waren de schone kamers. Lekkere bedden (voor mensen die rugklachten hebben misschien iets te hard), een fijne douche en zeer behulpzaam personeel (Engels sprekend). Het ontbijt was zeer sober maar in de buurt genoeg andere gelegenheden. De kamers zijn ietwat gehorig maar verder dik ik orde. Wil je de metro pakken dat is Urquinaona 10 minuten lopen. Beslist een plek om terug te komen. Dit hotel is geschikt voor zowel de jongere al de oudere reizigers.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
30 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel mooie en vooral schone kamers. Hotel heeft alle faciliteiten om een 4 sterren hotel Te kunnen zijn. Zeker een aanrader om hier heen te gaan. Hotel ligt op 10 min lopen van pl. De Catalunya.

Normaal ben ik 4-5 sterren gewend dus kan ik zeggen dat het absoluut geen 2 sterren is. De reden van het bezoek van dit hotel was op aanraden van.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
23 september 2015 beoordeeld

Goed hotel, wat kleinschaliger, dit geldt ook voor sommige kamers. Grote lobby met lekkere zitbanken en in een leuk deel van Barcelona gelegen! Voor de juiste prijs is dit een goede deal, geen franjes of romantische luxe. Dakterras is gesloten in het voorjaar (en wellicht najaar).

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
5 januari 2014 beoordeeld

Dit is de 4e keer dat we naar Barcelona gingen en dit was het beste hotel tot nu toe.

Wij verbleven in hotel Constanza van 31 december 2013 tot 3 januari 2014.

Wij zijn rond 12 uur naar het hotel gegaan en de receptie was heel vriendelijk. We kregen na 15 minuten onze kamer aangeboden (de check-in is normaal pas van 14 uur).

De kamers zijn mooi, zoals op de foto's, er is een grote mooie regendouche en de kamers waren altijd proper.
De bedden en kussens zijn ook zeer goed.

Als je uit checkt en pas s'avonds je vliegtuig kan nemen, er is een bagageruimte bij de receptie waar je gratis je bagage mag laten tot s'avonds.

Als ik een klein minpuntje moet geven, de muren van de kamers zijn niet zo geluid dicht.

• Verbleef: januari 2014, reisde met een partner
ANA R, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Constanza Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2014

Dear Anthony,

We would like to thank you for your very positive feedback.
It makes us very proud to hear that you had a great time at the Hotel Constanza.

It would be our pleasure to welcoming you back soon in Barcelona.

Kind regards,

11 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime luxe design kamers. Heerlijke bedden. Badkamer uitgerust met bad en douche ook zeer modern en strak uitgevoerd. Niet direct in het centrum maar goed te doen met openbaar vervoer. Taxi nacht tarief ongeveer 22 euro vanaf het casino. Mooie ruime lobby. Wifi hotspot aanwezig.

• Verbleef: mei 2013