“Op zoek naar resto na bezoek aan parc Guell”
Beoordeling van Terra Mia

Terra Mia
Geclassificeerd als nr. 146 van 12.114 Restaurants in Barcelona
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Gràcia
4 weken geleden beoordeeld

Klein restaurant maar grootse keuken en schitterende bediening. In een mum van tijd organiseerde de serveerster ons een tafel voor 9. Mooie herinnering aan een leuke middag...

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening.
De schoonzus is een schatje.
Leuk terras
Lekkere eerlijke keuken.
Voldoende grote porties.

Datum van bezoek: september 2019
26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk Italiaans restaurantje op korte loopafstand van Park Guell. De porties zijn zeer riant, we hadden eigenlijk teveel besteld, maar het was heerlijk!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend leuk en fijn restaurantje met terras onder de bomen. Het is nog geen 300 meter van het Park Guëll.
De bediening is geweldig: attend, vriendelijk en met humor.
Onze hond mocht mee en kreeg meteen water.
Tapas waren goed. Onze bestelling bevatte iets te veel gefrituurde tapas (inktvis ringen, cod fish, gefrituurde groente). Mixed grill was heerlijk, gevarieerd, vers, smaakvol. Behoorlijk grote portie.
De tiramisu was werkelijk verrukkelijk!
enige minpunt: naast het terras is een parkeerplaats voor scooters en motoren. Dit gaf lawaaioverlast.
AANRADER!

Datum van bezoek: juli 2018
23 juli 2018 beoordeeld

Als je park Guell hebt bezocht vind je bij de busparking een klein restaurantje genaamd Terra Mia. Als je geluk hebt kan je buiten zitten. Met 6 personen was het een uitdaging.
Het eten was erg goed. We kozen verschillen de tapas en waren erg lekker. De prijzen waren voor Belgische normen laag. De bediening is ook erg vriendelijk wat de belevenis groter maakt. Een aanrader voor wie goed wil eten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Terra Mia bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Terra Mia geweest? Deel je ervaringen!