“Perfect ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn verslag over dit restaurant is heel kort. Hierover kun je simpelweg niets verkeerd zeggen. Het is jammer als je dit restaurant bij een bezoek aan Barcelona niet gedaan hebt.

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijk personeel, eten is van zeer goede kwaliteit! Wij kwamen daar zonder gereserveerd te hebben. Na 10 minuten konden we toch plaatsnemen in een volgeboekt restaurant!

7 november 2017 beoordeeld

Omdat ik ontzettend houd van Italiaans eten, dacht ik na alle goede recensies: laten we deze proberen. Dit restaurant is een gezellige plek waar keihard popklassiekers uit de jaren '90 en '00 worden afgespeeld. Vriendelijk personeel die je graag bijstaat.

Misschien had de chef zijn dag niet, of hadden wij toevallig de 2 minste gerechten: de ravioli en lasagna waren helaas smerig. Ik geef normaal niet snel een slechte recensie voor het eten, maar wij juist iets besteld wat onder de specialiteiten kaart van de chef stond. Een te lange lijst aan opties trouwens, sowieso is de menukaart enorm groot.

De ravioli met pompoen en kaas is een leuk idee in de herfst, maar de pasta was keihard. Er zou ook aubergine bij zitten, maar die zijn ze vergeten. De kaas was een soort gerookte variant, die meer op kipfilet lijkt. Nu bestaan deze inderdaad, maar het was totaal geen lekkere keuze.

De lasagne met spinazi en kaas was helaas erg smakeloos: veel te veel en de ingredienten leken niet vers of er was iets mis met de kaas of spinasie, dus deze hebben we laten staan.

Wij wilden er geen punt van maken toen we nog wat gratis limocello kregen, maar een dringend advies aan het restaurant: let alsjeblieft hierop of haal deze gerechten van de kaart, want jullie gaan klanten verliezen. Maak de kaart wat minder groot en focus op echte speciliateiten. Nogmaals: aardig personeel, maar deze gerechten waren helaas echt slecht...

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na tapas/paella zou het echt een gemis zijn als u dit restaurant niet zou bezoeken tijdens uw stedentrip.
Uiterst vriendelijk bediening waarbij u geadviseerd wordt in uw keuze.

De bruschetta met mozzarella als voorgerecht is een aanrader.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier bij toeval terecht. Onze accommodatie zat naast het restaurant en in verband met regen wilden wij niet verder zoeken. Het was een schot in de roos! Een leuk klein restaurant met goede bediening en een zeer attente chef-kok die nog aan je tafel komt! Het eten was werkelijk waar fantastisch. Wij hadden gekozen voor de chef’s special lasagne en tagliatelle en dit was top. Zeker een aanrader tijdens een verblijf in deze mooie stad.

Reizigers die BelleBuon bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In BelleBuon geweest? Deel je ervaringen!