Hotel Catalonia Gran Via BCN
NH Barcelona Barri Gotic(Barcelona)
  • Fitnesscentrum
NH Hesperia Barcelona Presidente(Barcelona)
  • Restaurant
Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
Zie aanbieding
Praktik Garden(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Hesperia Sant Joan(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Generator Hostel Barcelona(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Expo Hotel Barcelona(Barcelona)
Agoda.com
Agoda.com
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Hotel 1898(Barcelona)
Priceline
25 mei 2016 beoordeeld

Heel mooi, modern en proper hotel! Geen lawaaihinder in de kamer van de drukke straat.
Lekker ontbijt!
Super vriendelijk personeel!
Ideale ligging :niet ver van de Ramblas , dichtbij een metro ingang.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
MONTSE M, Manager van Hotel Catalonia Gran Via BCN, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Dear Chantal,

Thank you for sharing your opinion with other Trip Advisor's users.
We are please to know your stay has meet with your expectations, we work daily to offer you a stay as best as possible.
We hope to welcome you soon,

Montse Mata,
Manager

3 mei 2016 beoordeeld

Schoon, vriendelijk, grote kamers met goede wifi, excellent restaurant voor diner 'Segons Mercat' om de hoek en op loopafstand van Placa Universitat (dus met Aerobus bereikbaar).
Altijd graag weer. Persoonlijk laat ik het ontbijt altijd weg - dit heeft een heel grote keuze van goede kwaliteit, maar voor mij voldoet een croissant en kop koffie van de bakker om de hoek.

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
MONTSE M, Manager van Hotel Catalonia Gran Via BCN, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Dear guest,

Thank you for nice feedback about your stay at Hotel Vueling by HC.

We are glad to know that you liked the hotel, its staff and you have enjoyed the area in which the hotel is located!

We look forward to welcoming you very soon.

Best regards,

Montse Mata, Manager

28 maart 2015 beoordeeld

zeer vriendelijk personeel, altijd een praatje en een goedendag. Alles zeer netjes. Uitstekende ligging, komen er zeker terug !!! prijs en kwaliteit is uitstekend, leuke inrichting,, niets op aan te merken aan dit hotel.

Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
MONTSE M, Director General van Hotel Catalonia Gran Via BCN, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2015

Dear Pascale,

Thank you very much for your kind review and also thank you in the name of our staff, it is very gratifying to know that our guests appreciate our services.

We hope to see you soon in Barcelona!

28 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We zouden midden in de nacht aankomen op de dag zelf zochten wij nog via mail contact hierover en hadden binnen korte tijd een reactie dat dit geen probleem was. Bij aankomst was de portier ook op de hoogte van onze komst en inchecken ging ondanks het tijdstip moeiteloos, we kregen zelfs een upgrade!!
De kamer was in dezelfde strakke leuke stijl als de rest van het hotel en de douche in onze kamer (superior room) was heerlijk! De gordijnen verduisteren heel goed, en aan de achterkant van de 8ste verdieping hadden we geen enkel last van lawaai naar buiten. Personeel was vriendelijk en dichtbij was metro station Urgell, welke rechtstreeks naar plaza Catalunya gaat.
We ontdekten de volgende dag een kleine lekkage bij de wasbak, binnen 10 minuten werd dit opgelost, super!
Minpunten zijn: wifi op kamer was slecht op ieder apparaat (wat raar is want signaal sterkte leek goed), er waren slechts 2 ligbedden bij het zwembad (2m bij 3 meter?)
Ontbijt vonden wij voor 16 euro per persoon te prijzig, maar er zitten goede bakkers in de buurt.
Komen graag nog een keer terug.

Joaquin_Cruz, Director General van Hotel Catalonia Gran Via BCN, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2014

Dear guest,

Thank you for the time you have spent to write these lines and share them with other users of Tripadvisor. We are very pleased to have met your expectations.

Your opinion is very valuable and we take good note of your remarks.

We hope to see you soon again!

10 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan me volledig aansluiten bij de eerdere, zeer positieve beoordelingen. Een hotel om naar terug te gaan! Top!
Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel en schone, nieuw ingerichte kamers.
Ondanks de ligging aan een drukke straat geen enkele hinder van het verkeer gehad.

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Joaquin_Cruz, Director General van Hotel Catalonia Gran Via BCN, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2014

Dear Saskia,

We are very happy to read that you enjoyed your stay with us and that you liked our room facing Gran Via.

Thank you very much from all the staff of the hotel, we feel your comments as a reward to keep on going and improve our service every day.

Next time you come back to Barcelona, we are waiting for you in the Hotel Vueling BCN by HC!