“Kwaliteit en eten”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Barri Gòtic
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en er zeker van genoten! Voor herhaling vatbaar :) Super kwaliteit eten en drinken!

StokeBar, Director General van Stoke Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Thank you for your enthusiastic review, Anna. I am glad to see that you enjoyed the food, the drinks and the atmosphere in Stoke Bar & Restaurant. We hope to see you again soon.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

we waren op zoek naar iets om te eten veel honger kids moesten naar wc .. en belanden in stoke bar .. een Hollander .. geen probleem .. maar eenmaal naar wc geweest slaan twijfels toe .. niet echt proper .. we bestellen dus enkel kippenuggets en patatas voor kids .. kleine Chicken bolletjes wel lekker .. cola over datum .. niet echt voor herhaling vatbaar .. maar Chicken nuggets wel meer dan lekker :)

StokeBar, Director General van Stoke Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Dear, Thank you for writing us a review as every opinion helps us get better. I understand you ended up in Stoke Bar rather by chance and liked the fried chicken nuggets. I am sorry the bathroom must have been a little out of order when you were there and I apologise for it. Thank you again for writing about Stoke Bar.

29 maart 2018 beoordeeld

We aten met drie de tapasmenu van 35 euro en hadden daarmee ruim voldoende. Het eten was lekker en authentiek, maar op het moment dat we iets meer begonnen rond te kijken en zagen hoeveel stof er overal rond lag, mochten we niet beginnen denken hoe de keuken er dan misschien wel uitziet...

Firstly, I am happy to see that you liked our tapas and that the quantity was good for you. You remark on the dust will not unnoticied and we will take in the future of these details.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden naar binnen gepraat door een Nederlander voor de deur, leuke vent en prima verhaal. Dus naar binnen en naar boven, tapas voor 4 personen € 60,00 incl. Drank € 90,00. Normaal geen probleem maar te weinig vlees en 2 schalen sla in de mix smaakte allemaal goed. Dus met honger de deur uit.

StokeBar, Director General van Stoke Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2018

Dear Jos. I would like to thank you for sharing your opinion on Tripadvisor. I understand you and your friends ordered the Tapas to share for 4 people. I am a bit surprised of your comment because it is normally more than enough for 4 people. But, so you mentioned it is true that 2 of the 6 dishes are vegetarian. I hope to see again in Stoke Bar & Restaurant, I will recommend you the T-bone steak.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier met vrienden wezen.eten maar hadden beter verwacht .weinig vlees en.veel te veel groenten.met 4personen 1maiskorf stukje en.halve aardappel 1lamspies helaas hadden we meer verwacht .daar de eigennaar(een.nederlander ) aan de deur ons echt een super tappas beloofde .voor die prijs jammer we hadden echt nog honger erna voor ons niet meer.

Dear Gertie,
First of all thank you for taking the time to write us a review. I am sorry to hear the portions were a bit small for you. It is not a comment we often have, but in any case it will be taken into concideration. I hope you enjoyed the taste in any case, everything is home-made.

Reizigers die Stoke Bar bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Stoke Bar geweest? Deel je ervaringen!