“E-biketour Montjuic en Sagrada”
Beoordeling van We Barcelona

We Barcelona
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 56,92*
Vanaf
Barcelona, premium tour met e-bike, kabelbaanrit ...
Geclassificeerd als nr. 21 van 384 Outdooractiviteiten in Barcelona
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dagtrip gedaan op de ebike onder begeleiding van gids Gaurav. Hij kan erg enthousiast vertellen en heeft oog voor alle deelnemers in de groep. Activiteit is ook zeer de moeite waard. Door de ebike verplaats je je in hoog tempo, waardoor je op de bijzondere plekken ook de tijd hebt om te kijken. De boottocht tussendoor was ontspannen momentje en met heerlijk weer. Hier is het wel jammer dat er aan boord niemand is die ieder verteld over Barcelona of hetgeen je ziet.

WeBCN, Community Manager van We Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Hello!

Thank you for your excellent review.

We are happy to hear that your son and you enjoyed our e-bike experience with Gaurav!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helikoptervlucht wandeling met gids en boottocht
Zeker zijn geld waard! Helikoptervlucht is kort 6 min maar supertof om te doen!

WeBCN, Community Manager van We Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Hello!

Thank you for your review!

We are very happy to hear that you enjoyed our Skywalk experience with Julia!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze tour werd geleid door Gaurav! Een enorm enthousiaste en toffe tourguide! Dit is dé manier om de stad te ontdekken! Ik zou het iedereen aanbevelen. Dank Gaurav voor de leuke dag trip!

WeBCN, Community Manager van We Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Dear Sanne

Thank you for your review!

We are very happy to hear that you enjoy our experience with Gaurav!

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

leuke trip (stadstour/heli/boot)! Veel gezien in korte tijd. We zijn heli enthousiast :-) boat trip leuk maar niet bijzonder (haven in en uit). Gids Victor vertelt interessante, niet standaard, verhalen over geschiedenis Barca

WeBCN, Community Manager van We Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018

Dear Traveler! We are very happy to hear your opinion! We hope that you will contact us when you'll come back to Barcelona!

Bekijk meer beoordelingen
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen tip om Barcelona eens per fiets te verkennen. Via Montjuice (met kabelbaan) naar haven per boot uitkijk op Barcelona op het water. Daarna naar El Borne gefietst. Park door met telkens goed commentaar door Engelstalige Fiona. Erg leuke rondrit van ca 3,5 uur met e-bike. Doen en Fiona als gids vragen!

WeBCN, Director de Relaciones con Clientes van We Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Hello,

Thank you very much for your kind words, we are really glad you enjoyed the experience with Fiona.

We are always looking forward for exciting experiences that leave a great impression on our clients.

Thank you for the recommendation. Hope to see you soon back in Barcelona and in one of our tours.

Best regards,
We Barcelona team

Reizigers die We Barcelona bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In We Barcelona geweest? Deel je ervaringen!