Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Hilton
  • Restaurant
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
NH Hotels
Novotel Barcelona City(Barcelona)
  • Zwembad
Chic & Basic Lemon(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Website
Grand Hotel Central(Barcelona)
  • Zwembad
Aparthotel Atenea(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Espana(Barcelona)
Priceline
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

Hotel 1898(Barcelona)
Priceline
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 247 per nacht.

11 juni 2017 beoordeeld

We zijn aangenaam verrast tijdens het verblijf hier. We kwamen vroeg aan en de kamer was nog niet klaar, wel konden we de koffers afgeven. We kregen meteen enkele leuke tips van beide receptionisten. Ook de dagen daarna werden we elke keer erg goed geholpen als we een vraag hadden, ook werd alles duidelijk aangegeven op de kaart van Barcelona. Onze kamer was ruim, badkamer ruim en de schoonmaak was erg goed. We kregen elke dag schoone handdoeken. Het ontbijt was basic, maar prima. Alles werd goed aangevuld en ook de ontbijtzaal was ruim en schoon. De ligging van het hotel is buiten het centrum, maar metro Poble Sec is vlakbij en dan kun je alle kanten op. Kortom voor een goede prijs verblijf je in een prima hotel.
In de buurt van het hotel zijn heel veel restaurants, ga eens eten bij Ochobcn, Vino et otros Remedios en als je wat meer wilt uitgeven ga naar Nino Viejo, Mexicaans restaurant van Adria. Ook Indiaas restaurant Koh I Noor is een aanrader voor als je eens geen tapas wiltbeten, eenvoudige locatie, maar heerlijk eten.

Verbleef: juni 2017
2 januari 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriendin in dit hotel overnacht eind december voor onze city trip van 5 dagen. Vanaf de luchthaven kun je eenvoudig met de metro naar het hotel, slechts 1 overstap nodig. De reis duurt ongeveer 25 minuten, waarna je uitstapt op Poble Sec. Vanaf daar is het slechts 250 meter lopen naar het hotel.

De ligging van het hotel is oke. Het ligt vlakbij Placa de Espana en 2 metro stations. Het leukste gedeelte van de stad (Ramblas, Placa de Catalunya, haven, barri Gothic etc) is zo'n 20 minuten lopen (enkele reis).

Het personeel in het hotel is vriendelijk maar niet heel goed op de hoogte van de mogelijkheden in de stad. Zo waren ze bekend met de metro, maar niet met de Barcelona Pass. Ook wisten ze weinig te melden over de oud & nieuw viering op het Placa de Espana.

De kamers waren goed. Schoon, relatief groot en een moderne badkamer. Ontbijt in het hotel was goed, maar niet bijzonder.

Al met al prima voor een aantal dagen. Voor een verblijf >week zou ik een andere locatie boeken, meer richting de haven / rambla / catalunya.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
19 december 2016 beoordeeld

Goed hotel voor de wat smallere beurs.
Prima service, goede kamer. Wel heel erg warm (aan de straatkant).
Ontbijt was adequaat, niet super.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Dichtbij metrostation, dus goede uitvalsbasis voor Barcelona.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ontvangen, konden redelijk vroeg in onze kamer, mooie propere kamer groot bed en mooie badkamer, ontbijt was redelijk basic maar genoeg, voor elk wat wils, wel iedere avond om drinken in de nabij gelegen winkeltjes want drinken in de mini-bar is wel wat duur. Mooie buurt alles is dicht bij en je kan alles makkelijk bereiken met de metro op L3 Poble sec. Geslaagd verblijf!
Ook de cocktail's zijn een aanrader

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
21 juli 2016 beoordeeld

Prijs/kwaliteit prima. Heel vriendelijk personeel. We konden al over onze kamer beschikken bij aankomst om 10 uur.Ligging super, hele leuke en veilige buurt om 's avonds rond te wandelen en uit te eten! Metrostation Poblo sec.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner