Beoordeeld op 30 april 2018

Een zeer goed hotel, mooie kamers, zeer goed ontbijt en vooral een vriendelijke en aangename service. Vooral de barman was een zeer aangenaam persoon, zeer vriendelijk en behulpzaam, sprak zelfs nederlands. jaime is zijn naam. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Perfecte locatie, mooie kamers, schoon!! Vriendelijk personeel en heerlijk uitgebreid hotel. Zou hier zeker naar terug gaan.
Op loopafstand van de Ramblas maar net weg van de mega drukte. Kamers zijn niet gehorig.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Barcelona ligt op zo' n 20 min met de taxi ( ongeveer 33€ volgens verkeer)van de luchthaven , de straat waar hotel Jazz is gelegen komt uit op de plaza de cataluyna.
Als je naar links afdraait kom je op de gekende Ramblas, enz. Dus dit hotel heeft een supercentrale ligging , met veel restaurantjes, en winkeltjes vlakbij.
Het hotel zelf is zeer net , heeft mooie familiekamers die zich in de hoeken van het gebouw bevinden, met een zeer groot comfortabel tweepersoonsbed met kussenmenu, voor onze dochter was er een redelijk comfortabel zetelbed.
Koffie en theevoorzieningen op de kamer, alsook badmantels , slippers en handdoeken om mee te nemen naar het dakterras met klein zwembadje , leuke loungehoek en bar
Ontbijt van alles voldoende, met vers fruit, cornflakes enz
Prijs kwaliteit zit dit hotel wel goed

Kamertip: Wij hadden een familiekamer, die de grootste zijn in dit hotel met extra tafeltje met stoelen als je iets wil eten op de kamer of zo
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017

Super locatie nabij Las Rambles! Zeer mooie kamers, ruim en geluidsvrij. Super ontbijtbuffet met erg veel keuze. Het dakzwembad is top. Het personeel verdient echt een pluim. Uiterst gedienstig en attent. Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Een zeer goed hotel goede zeer schone kamer mooie badkamer
Lokatie hotel is top! In oude centrum gelegen aan de winkelstraten dichtbij opstapplaatsen tours
Receptie erg behulpzaam kortom voor een city trip een top hotel goede bedden en geluidsarme kamer ondanks dat je midden in centrum zit

Datum van verblijf: juli 2017