15 september 2016 beoordeeld

Zeer degelijk hotel, met parking (14 € per dag). Goede ligging; weliswaar aan drukke baan gelegen en zonder mooi uitzicht, maar als je Barcelona wil bezoeken breng je niet veel tijd door op je kamer. Goed uitgebreid ontbijt.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2016

Beste gast,

Ik ben zeer verheugd dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons, het is ons doel om van uw bezoek aan Barcelona een geweldige ervaring te maken. we hopen u weer te zien een volgende keer.

Manager

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

hotel is wat gehorig. onze kamer 'keek' uit over het rioleringsnetwerk van het hotel.
prijs kwaliteit is erg goed.
nette kamers en service is erg vriendelijk. We waren vroeger gearriveerd maar mochten meteen de kamer op.
pluspunt voor ons was de eigen parkeergarage voor de auto waar we maar 14 euro voor hebben betaald

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2016

Geachte Janina,

Bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel met andere toekomstige reizigers. Ik ben blij dat je genoten hebt van onze diensten en hopen u snel weer te zien op uw volgende reis naar Barcelona.

1 juli 2016 beoordeeld

Goede service over gans de lijn. De kamer was netjes en ook de weliswaar kleine badkamer viel mee.Van hieruit ben dicht bij de haven, de ramblas, de oude stad.
Alles was ok, geen minpunten.In de toekomst zou ik zeker weer naar Auto Hogar gaan !

Kamertip: Straatzijde, achterzijde heeft zicht op binnenkoer.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2016

Beste Herman,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik ben blij dat u genoten hebt van onze diensten tijdens uw verblijf in ons hotel Autohogar. We zien er naar uit om u weer terug te zien in Barcelona.

Manager

26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, moderne kamers en badkamer met heerlijke stortdouche 2 flatscreen tv's op de kamer. Heerlijke bank om op te chillen.
Ontbijt was ook perfect en La Rambla is hooguit 5 minuten lopen! Ik zou hier zo weer heen gaan. Prijs viel ook erg mee

Verbleef: mei 2016
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel Auto Hogar. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en u blij was met de aangeboden service. Wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten in de toekomst.

Met Vriendelijke groeten.

25 mei 2016 beoordeeld

Top-locatie (meteen aan de metro L2 en L3 en de funiclar die ons overal brachten waar nodig), ook op wandelafstand van de jachthaven en Ramblas. Prachtig hotel met mooie kamers (wij kozen voor een hogere verdieping om straatlawaai te vermijden, kregen 7de verdiep achteraan met zicht op La Sagrada Familia). Dagelijks uitgebreid ontbijtbuffet, vers en lekker. Het cafe/restaurant aan het hotel verbonden was ook een aanrader, lekker, snel en goed bij prijs. Kamer waren klein, maar voldoende voor onze citytrip. Goed onderhoud. Echt aanrader, ik zou hier opnieuw komen.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel Auto Hogar met andere toekomstige klanten. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en in het algemeen blij was met de aangeboden service. Wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten in de toekomst.

Vriendelijke groeten.