“Goede ligging voor bezoek aan Barcelona”
Beoordeling van Hotel Auto Hogar

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Auto Hogar
Beoordeeld als nr. 277 van 515 hotels in Barcelona
15 september 2016 beoordeeld

Zeer degelijk hotel, met parking (14 € per dag). Goede ligging; weliswaar aan drukke baan gelegen en zonder mooi uitzicht, maar als je Barcelona wil bezoeken breng je niet veel tijd door op je kamer. Goed uitgebreid ontbijt.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2016

Beste gast,

Ik ben zeer verheugd dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons, het is ons doel om van uw bezoek aan Barcelona een geweldige ervaring te maken. we hopen u weer te zien een volgende keer.

Schrijf een beoordeling

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

hotel is wat gehorig. onze kamer 'keek' uit over het rioleringsnetwerk van het hotel.
prijs kwaliteit is erg goed.
nette kamers en service is erg vriendelijk. We waren vroeger gearriveerd maar mochten meteen de kamer op.
pluspunt voor ons was de eigen parkeergarage voor de auto waar we maar 14 euro voor hebben betaald

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2016

Geachte Janina,

Bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel met andere toekomstige reizigers. Ik ben blij dat je genoten hebt van onze diensten en hopen u snel weer te zien op uw volgende reis naar Barcelona.

1 juli 2016 beoordeeld

Goede service over gans de lijn. De kamer was netjes en ook de weliswaar kleine badkamer viel mee.Van hieruit ben dicht bij de haven, de ramblas, de oude stad.
Alles was ok, geen minpunten.In de toekomst zou ik zeker weer naar Auto Hogar gaan !

Kamertip: Straatzijde, achterzijde heeft zicht op binnenkoer.
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2016

Beste Herman,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik ben blij dat u genoten hebt van onze diensten tijdens uw verblijf in ons hotel Autohogar. We zien er naar uit om u weer terug te zien in Barcelona.

26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, moderne kamers en badkamer met heerlijke stortdouche 2 flatscreen tv's op de kamer. Heerlijke bank om op te chillen.
Ontbijt was ook perfect en La Rambla is hooguit 5 minuten lopen! Ik zou hier zo weer heen gaan. Prijs viel ook erg mee

Verbleef: Mei, 2016
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel Auto Hogar. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en u blij was met de aangeboden service. Wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten in de toekomst.

Met Vriendelijke groeten.

25 mei 2016 beoordeeld

Top-locatie (meteen aan de metro L2 en L3 en de funiclar die ons overal brachten waar nodig), ook op wandelafstand van de jachthaven en Ramblas. Prachtig hotel met mooie kamers (wij kozen voor een hogere verdieping om straatlawaai te vermijden, kregen 7de verdiep achteraan met zicht op La Sagrada Familia). Dagelijks uitgebreid ontbijtbuffet, vers en lekker. Het cafe/restaurant aan het hotel verbonden was ook een aanrader, lekker, snel en goed bij prijs. Kamer waren klein, maar voldoende voor onze citytrip. Goed onderhoud. Echt aanrader, ik zou hier opnieuw komen.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel Auto Hogar met andere toekomstige klanten. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en in het algemeen blij was met de aangeboden service. Wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten in de toekomst.

Vriendelijke groeten.

18 mei 2016 beoordeeld

Snel te bereiken vanaf luchthaven, of zoals wij vanaf het internationaal busstation. Ligt op een korte afstand van de gekende 'Ramblas'. De metrohalte is voor de deur.
Ontbijt was goed verzorgd en voldoende keuze. Alleen als veel mensen tegelijk komen, dan kan het even wachten zijn aan de koffieautomaat.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren ook elke dag netjes en opgeruimd als we terugkwamen.

Kamertip: geef aan bij de reservatie wat je wilt.
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen in ons hotel Auto Hogar In Barcelona. We zijn blij dat uw verblijf aan uw verwachtingen en heeft voldaan en we hopen u snel weer te zien.

21 april 2016 beoordeeld

Mooi verzorgd hotel , Ideaal voor de auto er is een parking in het hotel . Ontbijt was verzorgd, het personeel was heel vriendelijk en heel behulpzaam. Aan het hotel ligt een restaurant Antic cafe Espanyol waar je heel goed , lekker en goedkoop kan gaan eten .Het hotel ligt op een minuut of 5 wandelen van de Ramblas . De kamers waren ruim , wij hadden een gezinskamer waar het bed voor onze zoon apart stond met een eigen tv . Enig nadeel er was geen minibar in de kamer voor de rest waren wij heel tevreden !

Kamertip: Achterkant van het hotel het is er rustiger !
  • Verbleef: April, 2016, reisde met familie
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2016

Best Patrick,

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in hotel AutoHogar. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.
Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Barcelona bekeken
Eixample
SERHS Del Port Hotel
nr. 163 van 515 in Barcelona
653 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Auto Hogar geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Auto Hogar

Adres: Avda Parallel 64, 08001 Barcelona, Spanje
Locatie: Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Barcelona > El Raval
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 277 van 515 hotels in Barcelona
Prijsklasse: € 58 - € 148 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Auto Hogar 3*
Aantal kamers: 153
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Auto Hogar met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Auto Hogar Barcelona
Auto Hogar Hotel Barcelona

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?