Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Aparthotel Atenea(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
Novotel Barcelona City(Barcelona)
Hotel Espana(Barcelona)
  • Zwembad
Chic & Basic Lemon(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Website
Grand Hotel Central(Barcelona)
Hotel 1898(Barcelona)
Priceline
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 248 per nacht.

Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 142 per nacht.

1 juli 2016 beoordeeld

Goede service over gans de lijn. De kamer was netjes en ook de weliswaar kleine badkamer viel mee.Van hieruit ben dicht bij de haven, de ramblas, de oude stad.
Alles was ok, geen minpunten.In de toekomst zou ik zeker weer naar Auto Hogar gaan !

Kamertip: Straatzijde, achterzijde heeft zicht op binnenkoer.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2016

Beste Herman,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik ben blij dat u genoten hebt van onze diensten tijdens uw verblijf in ons hotel Autohogar. We zien er naar uit om u weer terug te zien in Barcelona.

26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, moderne kamers en badkamer met heerlijke stortdouche 2 flatscreen tv's op de kamer. Heerlijke bank om op te chillen.
Ontbijt was ook perfect en La Rambla is hooguit 5 minuten lopen! Ik zou hier zo weer heen gaan. Prijs viel ook erg mee

Verbleef: mei 2016
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel Auto Hogar. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en u blij was met de aangeboden service. Wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten in de toekomst.

Met Vriendelijke groeten.

Hotel Manager

25 mei 2016 beoordeeld

Top-locatie (meteen aan de metro L2 en L3 en de funiclar die ons overal brachten waar nodig), ook op wandelafstand van de jachthaven en Ramblas. Prachtig hotel met mooie kamers (wij kozen voor een hogere verdieping om straatlawaai te vermijden, kregen 7de verdiep achteraan met zicht op La Sagrada Familia). Dagelijks uitgebreid ontbijtbuffet, vers en lekker. Het cafe/restaurant aan het hotel verbonden was ook een aanrader, lekker, snel en goed bij prijs. Kamer waren klein, maar voldoende voor onze citytrip. Goed onderhoud. Echt aanrader, ik zou hier opnieuw komen.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel Auto Hogar met andere toekomstige klanten. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en in het algemeen blij was met de aangeboden service. Wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten in de toekomst.

Vriendelijke groeten.

Hotel Manager

18 mei 2016 beoordeeld

Snel te bereiken vanaf luchthaven, of zoals wij vanaf het internationaal busstation. Ligt op een korte afstand van de gekende 'Ramblas'. De metrohalte is voor de deur.
Ontbijt was goed verzorgd en voldoende keuze. Alleen als veel mensen tegelijk komen, dan kan het even wachten zijn aan de koffieautomaat.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren ook elke dag netjes en opgeruimd als we terugkwamen.

Kamertip: geef aan bij de reservatie wat je wilt.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen in ons hotel Auto Hogar In Barcelona. We zijn blij dat uw verblijf aan uw verwachtingen en heeft voldaan en we hopen u snel weer te zien.

21 april 2016 beoordeeld

Mooi verzorgd hotel , Ideaal voor de auto er is een parking in het hotel . Ontbijt was verzorgd, het personeel was heel vriendelijk en heel behulpzaam. Aan het hotel ligt een restaurant Antic cafe Espanyol waar je heel goed , lekker en goedkoop kan gaan eten .Het hotel ligt op een minuut of 5 wandelen van de Ramblas . De kamers waren ruim , wij hadden een gezinskamer waar het bed voor onze zoon apart stond met een eigen tv . Enig nadeel er was geen minibar in de kamer voor de rest waren wij heel tevreden !

Kamertip: Achterkant van het hotel het is er rustiger !
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2016

Best Patrick,

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in hotel AutoHogar. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.
Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,