NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
NH Hotels
Hotel Oasis(Barcelona)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Bar/lounge
B-Hotel(Barcelona)
  • Zwembad
Chic & Basic Lemon(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Novotel Barcelona City(Barcelona)
Expo Hotel Barcelona(Barcelona)
Expo Barcelona
Hotel Espana(Barcelona)
Agoda.com
  • Zwembad
Hesperia Sant Joan(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Zwembad
Gran Hotel Torre Catalunya(Barcelona)
Priceline
  • Restaurant
26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, moderne kamers en badkamer met heerlijke stortdouche 2 flatscreen tv's op de kamer. Heerlijke bank om op te chillen.
Ontbijt was ook perfect en La Rambla is hooguit 5 minuten lopen! Ik zou hier zo weer heen gaan. Prijs viel ook erg mee

Verbleef: mei 2016
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel Auto Hogar. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en u blij was met de aangeboden service. Wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten in de toekomst.

Met Vriendelijke groeten.

Hotel Manager

25 mei 2016 beoordeeld

Top-locatie (meteen aan de metro L2 en L3 en de funiclar die ons overal brachten waar nodig), ook op wandelafstand van de jachthaven en Ramblas. Prachtig hotel met mooie kamers (wij kozen voor een hogere verdieping om straatlawaai te vermijden, kregen 7de verdiep achteraan met zicht op La Sagrada Familia). Dagelijks uitgebreid ontbijtbuffet, vers en lekker. Het cafe/restaurant aan het hotel verbonden was ook een aanrader, lekker, snel en goed bij prijs. Kamer waren klein, maar voldoende voor onze citytrip. Goed onderhoud. Echt aanrader, ik zou hier opnieuw komen.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel Auto Hogar met andere toekomstige klanten. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en in het algemeen blij was met de aangeboden service. Wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten in de toekomst.

Vriendelijke groeten.

Hotel Manager

18 mei 2016 beoordeeld

Snel te bereiken vanaf luchthaven, of zoals wij vanaf het internationaal busstation. Ligt op een korte afstand van de gekende 'Ramblas'. De metrohalte is voor de deur.
Ontbijt was goed verzorgd en voldoende keuze. Alleen als veel mensen tegelijk komen, dan kan het even wachten zijn aan de koffieautomaat.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren ook elke dag netjes en opgeruimd als we terugkwamen.

Kamertip: geef aan bij de reservatie wat je wilt.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen in ons hotel Auto Hogar In Barcelona. We zijn blij dat uw verblijf aan uw verwachtingen en heeft voldaan en we hopen u snel weer te zien.

Manager

21 april 2016 beoordeeld

Mooi verzorgd hotel , Ideaal voor de auto er is een parking in het hotel . Ontbijt was verzorgd, het personeel was heel vriendelijk en heel behulpzaam. Aan het hotel ligt een restaurant Antic cafe Espanyol waar je heel goed , lekker en goedkoop kan gaan eten .Het hotel ligt op een minuut of 5 wandelen van de Ramblas . De kamers waren ruim , wij hadden een gezinskamer waar het bed voor onze zoon apart stond met een eigen tv . Enig nadeel er was geen minibar in de kamer voor de rest waren wij heel tevreden !

Kamertip: Achterkant van het hotel het is er rustiger !
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2016

Best Patrick,

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in hotel AutoHogar. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.
Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Manager

5 februari 2016 beoordeeld

de muren zijn er zo dun dat je de zatte Hollanders hoort binnen waaien, je kan voiop genieten van de liefdes escapades van de Buuren,

de ligging was uitstekend, de kamers basic het ontbijt buffet was beperkt met 4 soorten confituur yoghurt , kaas hesp, salami, 3 soorten brood, spek was niet goed gebakken , eiermengsel was koud.....

Kamertip: ander hotel boeken
  • Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2016

Geachte blackbirdd923,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor. We betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet 100% aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw suggesties zeker ter harte en hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in het Autohogar hotel in Barcelona,

Met beleefde groet

De hotel direktie