“Goed hotel voor een citytrip !”
Beoordeling van Hotel Auto Hogar

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Auto Hogar
Beoordeeld als nr. 273 van 517 hotels in Barcelona
21 april 2016 beoordeeld

Mooi verzorgd hotel , Ideaal voor de auto er is een parking in het hotel . Ontbijt was verzorgd, het personeel was heel vriendelijk en heel behulpzaam. Aan het hotel ligt een restaurant Antic cafe Espanyol waar je heel goed , lekker en goedkoop kan gaan eten .Het hotel ligt op een minuut of 5 wandelen van de Ramblas . De kamers waren ruim , wij hadden een gezinskamer waar het bed voor onze zoon apart stond met een eigen tv . Enig nadeel er was geen minibar in de kamer voor de rest waren wij heel tevreden !

Kamertip: Achterkant van het hotel het is er rustiger !
  • Verbleef: April, 2016, reisde met familie
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2016

Best Patrick,

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in hotel AutoHogar. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.
Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Manager

5 februari 2016 beoordeeld

de muren zijn er zo dun dat je de zatte Hollanders hoort binnen waaien, je kan voiop genieten van de liefdes escapades van de Buuren,

de ligging was uitstekend, de kamers basic het ontbijt buffet was beperkt met 4 soorten confituur yoghurt , kaas hesp, salami, 3 soorten brood, spek was niet goed gebakken , eiermengsel was koud.....

Kamertip: ander hotel boeken
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde met vrienden
BestHotels2016, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2016

Geachte blackbirdd923,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor. We betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet 100% aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw suggesties zeker ter harte en hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in het Autohogar hotel in Barcelona,

Met beleefde groet

De hotel direktie

10 januari 2016 beoordeeld

Propere kamers en ruim genoeg. Onthaal was oke. Je kan er ook ontbijten, wat wij er niet deden. Er zijn voldoende gelegenheden om te ontbijten in de buurt. Ook een safe op de kamer. Elke dag proper gepoetst. Er is ook een restaurantje. Goede ligging vlakbij metro!

Kamertip: Apart hotelgedeelte, niet aan de straatkant dus rustig.
  • Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
BestHotels2015, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2016

Beste Kristof N,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel AutoHogar.
Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

De directie

27 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een prima locatie vanaf de bezienswaardigheden in de stad. Metro voor de deur en de Ramblas en andere zaken (fontein) op loopafstand. In de straat diverse leuke (ook minder toeristische) restaurantjes.
De kamers zijn mooi ingericht, en wij hebben geslapen op prima bedden! Het ontbijt is oké, het is duidelijk dat de 'lunch' en het avondeten belangrijker zijn in dit land! Ik raad je zeker niet aan dit te nuttigen bij de plek naast het hotel, niet gezellig met tl-verlichting.

Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
BestHotels2015, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2016

Beste Patricia,

Wij waarderen uw vriendelijke opmerkingen, en zullen deze overbrengen aan onze medewerkers. Ons doel is om een perfecte gastenservice in het centrum van de stad aan te bieden en een onvergetelijke ervaring voor onze klanten aan te bieden. Ik hoop dat u ons weer het vertrouwen geeft bij een volgend bezoek aan Barcelona.

direkteur.

10 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Auto Hogar ligt dicht bij het centrum van Barcelona.
Vlak bij de ingang is het metrostation Paral Lel.
Op loop afstand van de Ramblas en het strand.
Ruime en schone kamer. Badkamer met regendouche.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kortom een aanrader voor een ieder die Barcelona wil bezoeken .

Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
BestHotels2015, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2015

Geachte gast, Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel Auto Hogar. We zijn zeer blij dat U een aangenaam verblijf hebt beleefd en onze dienstverlening voldeed aan uw verwachtingen. Wij hopen u opniuew te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Sergi Sancho Hotel Manager

28 april 2015 beoordeeld

De kamers in dit hotel zijn heel netjes en goed verzorgd. De badkamer van onze kamer was misschien wat smal, maar verder heel netjes.
Onze mengkraan van de douche was defect, maar werd binnen 10 minuten na de melding gerepareerd (op zaterdag!)
Ook het ontbijt was goed verzorgd, met voor elk wat wils. De bediening was heel vriendelijk en correct. Na uitchecken (om 12 uur!!!) was het geen probleem om de koffers in een afgesloten ruimte te zetten (eventueel in kluisjes)

• Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
18 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig hotel, nette kamer, luxe badkamer, goede ligging. Ideaal dat je je bagage al kunt afgeven voor dat je de kamer hebt! Niks te klagen! Top bakkerij vlak naast het hotel, heerlijk ontbijtje in de zon!

Verbleef: Januari, 2015, reisde met vrienden
BestHotelscities, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2015

Geachte gast,

Wij danken u voor uw beoordeling op tripadvisor en hopen u zeer binnenkort weer te zien in Barcelona.

Met Vriendelijke groeten,

Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Barcelona bekeken
Eixample
Hotel Front Maritim
nr. 324 van 517 in Barcelona
1.011 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Auto Hogar geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Auto Hogar

Adres: Avda Parallel 64, 08001 Barcelona, Spanje
Locatie: Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Barcelona > El Raval
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 273 van 517 hotels in Barcelona
Prijsklasse: € 55 - € 153 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Auto Hogar 3*
Aantal kamers: 153
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Auto Hogar met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Auto Hogar Barcelona
Auto Hogar Hotel Barcelona

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?