10 januari 2016 beoordeeld

Propere kamers en ruim genoeg. Onthaal was oke. Je kan er ook ontbijten, wat wij er niet deden. Er zijn voldoende gelegenheden om te ontbijten in de buurt. Ook een safe op de kamer. Elke dag proper gepoetst. Er is ook een restaurantje. Goede ligging vlakbij metro!

Kamertip: Apart hotelgedeelte, niet aan de straatkant dus rustig.
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
BestHotels2015, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2016

Beste Kristof N,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel AutoHogar.
Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

De directie

27 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een prima locatie vanaf de bezienswaardigheden in de stad. Metro voor de deur en de Ramblas en andere zaken (fontein) op loopafstand. In de straat diverse leuke (ook minder toeristische) restaurantjes.
De kamers zijn mooi ingericht, en wij hebben geslapen op prima bedden! Het ontbijt is oké, het is duidelijk dat de 'lunch' en het avondeten belangrijker zijn in dit land! Ik raad je zeker niet aan dit te nuttigen bij de plek naast het hotel, niet gezellig met tl-verlichting.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
BestHotels2015, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2016

Beste Patricia,

Wij waarderen uw vriendelijke opmerkingen, en zullen deze overbrengen aan onze medewerkers. Ons doel is om een perfecte gastenservice in het centrum van de stad aan te bieden en een onvergetelijke ervaring voor onze klanten aan te bieden. Ik hoop dat u ons weer het vertrouwen geeft bij een volgend bezoek aan Barcelona.

Sergi Sancho
direkteur.

10 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Auto Hogar ligt dicht bij het centrum van Barcelona.
Vlak bij de ingang is het metrostation Paral Lel.
Op loop afstand van de Ramblas en het strand.
Ruime en schone kamer. Badkamer met regendouche.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kortom een aanrader voor een ieder die Barcelona wil bezoeken .

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
BestHotels2015, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2015

Geachte gast, Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel Auto Hogar. We zijn zeer blij dat U een aangenaam verblijf hebt beleefd en onze dienstverlening voldeed aan uw verwachtingen. Wij hopen u opniuew te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Sergi Sancho Hotel Manager

28 april 2015 beoordeeld

De kamers in dit hotel zijn heel netjes en goed verzorgd. De badkamer van onze kamer was misschien wat smal, maar verder heel netjes.
Onze mengkraan van de douche was defect, maar werd binnen 10 minuten na de melding gerepareerd (op zaterdag!)
Ook het ontbijt was goed verzorgd, met voor elk wat wils. De bediening was heel vriendelijk en correct. Na uitchecken (om 12 uur!!!) was het geen probleem om de koffers in een afgesloten ruimte te zetten (eventueel in kluisjes)

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
18 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig hotel, nette kamer, luxe badkamer, goede ligging. Ideaal dat je je bagage al kunt afgeven voor dat je de kamer hebt! Niks te klagen! Top bakkerij vlak naast het hotel, heerlijk ontbijtje in de zon!

Verbleef: januari 2015, reisde met vrienden
BestHotelscities, Gerente van Hotel Auto Hogar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2015

Geachte gast,

Wij danken u voor uw beoordeling op tripadvisor en hopen u zeer binnenkort weer te zien in Barcelona.

Met Vriendelijke groeten,

Sergi Sancho