Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (915)
Beoordelingen filteren
915 resultaten
Waardering van reizigers
306
422
129
38
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
306
422
129
38
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 915 beoordelingen
Beoordeeld op 24 juni 2017

Het hotel heeft een perfecte locatie, vlak bij het strand, vlak bij het centrum. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.. Ontbijtt was perfect. Heerlijk zwembad. Relaxte sfeer. 24 uurs service.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank dmoelee
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
vilamari, Fron Desk Agent van Hotel Vilamari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017
Google-vertaling

Appreciated dmoelee,
Thank you very much for sharing your opinion. We believe that there has been a confusion. The Hotel Vilamarí enjoys an excellent location according to our guests, but unfortunately it is not located in the beautiful city of Sitges. Anyway we are sure that you have enjoyed a perfect stay in that hotel during your holidays in Spain. And if you decide to visit Barcelona one day, we will be happy to accommodate you in our hotel.
Receive a warm greeting.
Núria Nicolàs (front desk agent)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 april 2017 via mobiele applicatie

Een goed hotel voor een paar nachten.
De kamers zijn relatief klein dat is verder niet erg in barcelona. Gewoon voor je city trip is het helemaal prima.
De gym is erg basis maar voldoende om bij te blijven.
Personeel is erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar om iets te regelen.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Bedank Tom R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
vilamari, Director de Relaciones Públicas van Hotel Vilamari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2017
Google-vertaling

Dear Tom R, Thank you for choosing the Vilamarí hotel for your recent trip to Barcelona. We appreciate this kind of feedback with clients because it’s the best way to know their opinion, for example in your case, about the gym. If you are planning in coming back to Barcelona, please let us know Kind regards and hopefully see you soon, Alba V.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op 300 meter van metro en is heel gemakkelijk te bereiken met shuttlebus van de luchthaven. Ontbijt is ok en voldoende. Kamer was proper en badkamer was erg klein en water van de douche liep snel door de badkamer. Het hotel is zeker ok maar de reden van lage score is de enorme onvriendelijkheid van het personeel. Geen goedemorgen, geen glimlach, kortaf en amper oogcontact. Jammer want anders zouden we terugkomen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Bedank Joanna M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
vilamari, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Vilamari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Joanna M,

Thank you for your review.
First of all I would like to apologize for not having met your expectations.
We appreciate your feedback even if it´s not positive so that we can learn from our mistakes and improve continously the service. To be honest, we were surprised reading your comments as we use to receive really good reviews about the friendliness and kindness of our staff.

Please do not hesitate to send us additional feedback at recepcio@hotelvilamari.com so we can understand your disappointment.
Hope you will give us another opportunity to welcome you back and serve you better,

Met vriendelijke groeten,
A.Correa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2014

het hotel ligt op een uitstekende locatie in Barcelona, dicht bij de metro, op 20 minuten rijden vanaf het vliegveld (met de taxi 20 euro). Prima bedden, ontbijt wat er is is goed, maar het is zeker niet overdadig. Badkamer was bij aankomst niet netjes schoongemaakt maar bij de melding werd alles in werking gesteld om het op te lossen. prijs-kwaliteit is prima. bediening zeer vriendelijk

  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Freddie62
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
vilamari, Director de Relaciones Públicas van Hotel Vilamari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2014

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback. Vilamari Het hotel is zeer goed gelegen in de stad en is gemakkelijk bereikbaar vanaf de luchthaven. Het is raadzaam om de Aerobus direct naar de stad, omdat bij Plaza Spanje en het hotel ligt op 5 minuten lopen en kost slechts 6 €.
De klantenservice en schoonmaak service zijn onze sterke punten en eventuele mogelijke impact intenemos.
Wij hopen om u te dienen in de toekomst.
Hartelijk dank en vriendelijke groeten,
Marta

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 22 juli 2018

Verbleef: juni 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
vilamari, Font Desk Agent van Hotel Vilamari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken