“Goed”
Beoordeling van La Forquilla Restaurant

La Forquilla Restaurant
Reserveren met
La Forquilla Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 123 van 10.744 Restaurants in Barcelona
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Poblenou
6 april 2016 beoordeeld

Gezellige restaurant in de buurt van de Rambla de Poble Nou. moderne keuken, maar niet te veel gericht op het product. Ze hebben een lunchmenu, duurder dan de meeste restaurants in de omgeving, maar ook veel beter. Plaats ten minste een keer per maand gaan als je werkt in het gebied.

10 februari 2015 beoordeeld

Leuk restaurantje in de wijk Poblenou. De kok doet alles zelf ontvangt, bereidt de gerechten, serveert, beveelt de wijn aan. Erg goed gedaan. Wij gingen voor het sensations menu dit was ruim voldoende.

• Sfeer
15 december 2014 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten. Heel fijn, heel vernieuwend ... En vooral respect voor de man die het restaurant uitbaat: hij kookt, hij doet de zaal, ... Alleen!

20 juni 2014 beoordeeld

De laatste avond voordat wij naar huis gingen hier een heerlijk 8 gangen menu gegeten... Erg bijzonder dat de eigenaar tegelijkertijd bediende en chefkok is, maar daarentegen kwamen wij geen aandacht te kort en kon de eigenaar ons precies vertellen welke wijn goed bij de gerechten paste... heerlijke smaakcombinaties... wij hebben heerlijk gegeten!

• Sfeer
12 maart 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten,ongedwongen sfeer,chef die gerechten aan tafel brengt en bij elk gerecht uitgebreide commentaar bied.
Gegaan voor het tasting menu en was ban begin tot einde top.
Doe zo voort!

Reizigers die La Forquilla Restaurant bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In La Forquilla Restaurant geweest? Deel je ervaringen!