“Bezoek meer dan waard”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 9,26*
Vanaf
Nationaal Kunstmuseum van Catalonië Entreeticket ...
Geclassificeerd als nr. 40 van 782 dingen om te doen in Barcelona
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

In een van de mooiste paleizen van Barcelona, gelegen op een hoogte met een mooie wandel avenue . Prachtige collectie.
Zeker doen als u in Barcelona bent.

29 maart 2018 beoordeeld

Het museum is van een enorme grandeur en alleen da is al een bezoek waard. De enorme trappen op, soms gelukkig met roltrap ernaast, geeft je ook een mooi uitzicht over de stad.

17 februari 2018 beoordeeld

Te geoot om in een dag te bekijken. Ticket is twee dagen geldig. Wij bekeken de afdeling moderne kunst, hadden een lekkere lunch in het museum cafe en genoten van het uitzicht vanaf het dakterras.

19 december 2017 beoordeeld

Beter dan verwacht.
Met je ticket kan je 2 dagen wandelen in dit museum; de ene dag het schitterende Romaanse en Middeleeuws gedeelte bv en een andere dag het moderne want je bent uren bezig.... Elke zaal heeft een duidelijke uitleg hangen in catalaans, spaans en engels. Achteraf, het zou steeds gratis zijn voor de 65 plussers (identiteitskaart). Bij ons was het rustig, immers buiten de gratis uren op zaterdag na 15 uur en hele zondag.
Van veel moois genoten. Een aanrader voor wie dit gedeelte van kunst wenst te ontdekken .
Daarna een klimmetje op Monjouic.

Bekijk meer beoordelingen
21 oktober 2017 beoordeeld

Ik heb dit museum bezocht met mijn broer. Het gebouw is interessant met een groet feest/concert zaal. Een voor mij belangrijk deel van de tentoonstelling was gesloten voor het publiek. Dit deel gaat begin 2018 weer open.

Reizigers die Museu Nacional d'Art de Catalunya - MNAC bekeken, bekeken ook

In Museu Nacional d'Art de Catalunya - MNAC geweest? Deel je ervaringen!