“Lekkere tapas”

Geclassificeerd als nr. 175 van 11.039 Restaurants in Barcelona
Dineropties: Na sluitingstijd
Wijk: Gràcia
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker tapas gegeten. Je zit aan een bar, dus niet aan tafeltje. Je hebt de keuze uit kleine gerechtjes van €1,90 ( warm of koud) maar dit is ook echt klein (in meeste gevallen stukje stokbrood met ‘beleg’), kost niet veel maar is ook niet veel. Daarbij nog kleine gerechtjes van €4,50.
Lekker informeel.
Geen vijf sterren omdat je er niet met kaart kunt betalen

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, gezellige bediening, goede prijzen en veel mensen ontmoet. Kortom geslaagde avond en zeker aan te raden als je in Barcelona bent!

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk tapas eten in dit restaurant. Alle tapas hapjes zijn slechts 1.90 euro en zijn rijkelijk belegd. Er zijn ook grote hapjes/schaaltjes vanaf 4 euro. Het is een bar dus je kan niet rustig aan een tafel zitten. Het personeel is super aardig!

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker, heel gezellig. We hebben nergens betere tapas gegeten! Zeer goed te betalen. We waren op tijd binnen, toen we weggingen was het volle bak!

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat ons hotelberg dichtbij lag zijn we hier na het lezen van de aanbevelingen naar toe gelopen. In eerste instantie schrokken we een kleine cafe achtige onderneming. Iedereen zit aan de bar om toch maar eens iets anders te proberen toch naar binnen gelopen. Wij zijn dan ook zeer blij dat we dit hebben gedaan! Heerlijke tappas gerechten, simpel maar zeer goed. Tja wat wil je nog meer voldoende keus voor zowel koud als warm. Goed personeel en zeker niet duur. Tuurlijk je kunt het zo gek maken als je zelf wilt maar de normale gerechten kosten €1,90 per stuk. Een aanrader!

Reizigers die Gasterea bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Gasterea geweest? Deel je ervaringen!