“Zeker doen: fietstocht door de stad en langs het strand!”

BroodenTomaat privé wandel en fiets tours
Geclassificeerd als nr. 20 van 315 Outdooractiviteiten in Barcelona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
4 weken geleden beoordeeld

Fietstocht met Jort was echt geweldig! Ideaal om in een paar uur zo veel van de stad te zien en zoveel te horen, ook over de actuele situatie.
Voor alle leeftijden interessant en heerlijk om op deze actieve manier de stad een beetje te leren kennen.

28 oktober 2017 beoordeeld

Voor de tweede keer op pad geweest met gidsen van Brood en Tomaat. Voor mijn zoon van 10 en mijzelf echt weer een geweldige ervaring, je komt op plaatsen en hoort dingen die je niet uit boekjes haalt en alles gewoon in het Nederlands. Fietsen met Jort en wandelen met Laura echt twee top gidsen dus heb je de kans, zeker doen!

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2017

Fantastisch! Dank je wel voor jullie mooie review!

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar met mijn vriendin een fietstour gedaan.
Was zeer goed bevallen.
Dit keer met mijn 16 jarige zoon een fietstour geboekt.
Was een super ochtendje.
Leuke verhalen op bijzondere plaatsen.
Ook actuele info over de catalanen en hun strijd voor zelfstandigheid.
Alles is mogelijk en gaat in overleg.
Een leuke manier om de stad te ontdekken en door te krijgen hoe het in elkaar zit.
Een echte aanrader!!!

3 oktober 2017 beoordeeld

Op onze tweede dag in Barcelona, hebben wij, samen met onze gids Wannes, een fietstocht door Barcelona gedaan. We kijken nu heel anders tegen deze fantastische stad aan. Onze Vlaamse gids, wist mooie verhalen te vertellen over oa Gaudi en de stad zelf. Ook Johan Cruijf kwam uitgebreid aan bod. De tijd vloog natuurlijk voorbij. Absoluut een aanrader. En uiteraard hebben wij dit ook weer door gegeven aan andere reizigers!!

BroodenTomaat, Manager van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Dank je wel Belinda voor dit mooie review!

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een fiets tour gehad gegeven door Laura. Het was echt super leuk , gezellig en we hebben een hoop gezien en informatie gekregen over Barcelona. De fiets tour duurde 3 uur maar die waren zo om. Laura hartstikke bedankt voor de leuke ervaring

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Dank je wel voor dit mooie review! :)

Reizigers die BroodenTomaat privé wandel en fiets tours bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In BroodenTomaat privé wandel en fiets tours geweest? Deel je ervaringen!