“Erg leuke fietstocht”

BroodenTomaat privé wandel en fiets tours
Geclassificeerd als nr. 23 van 185 Eten en drinken in Barcelona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
3 oktober 2017 beoordeeld

Op onze tweede dag in Barcelona, hebben wij, samen met onze gids Wannes, een fietstocht door Barcelona gedaan. We kijken nu heel anders tegen deze fantastische stad aan. Onze Vlaamse gids, wist mooie verhalen te vertellen over oa Gaudi en de stad zelf. Ook Johan Cruijf kwam uitgebreid aan bod. De tijd vloog natuurlijk voorbij. Absoluut een aanrader. En uiteraard hebben wij dit ook weer door gegeven aan andere reizigers!!

BroodenTomaat, Manager van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Dank je wel Belinda voor dit mooie review!

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een fiets tour gehad gegeven door Laura. Het was echt super leuk , gezellig en we hebben een hoop gezien en informatie gekregen over Barcelona. De fiets tour duurde 3 uur maar die waren zo om. Laura hartstikke bedankt voor de leuke ervaring

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Dank je wel voor dit mooie review! :)

27 juli 2017 beoordeeld

We hebben genoten van de 3-uur durende fietstocht met gids Laura.
Wat kan zij leuk vertellen! Werkelijk over alles kan ze een prachtig verhaal vertellen.
Dankzij Laura hebben we ontzettend veel leuke en verbazingwekkende plekjes gezien. Dank je wel!!!

Esther D, General Manager van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017

Dank je wel! Daar doen we het voor! Groetjes

28 juni 2017 beoordeeld

Wat een geweldige ervaring ! We hebben 3 uur lang genoten, onze gids Leoni die werkelijk waar overal een verhaal bij wist te vertellen, geweldig ! Wat een onderlegde meid, die het verteld vanuit haar tenen, met passie ! Een aanrader voor iedereen ! Wij komen zeker bij jullie terug ! �

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

yayyyy, hier doen we het voor :D Happy custumer is a happy company! Bedankt Nens!

27 juni 2017 beoordeeld

Vandaag heeft Laura ons meegenomen voor een fietstour waarbij wij het andere Barcelona wilden zien en niet weer de highlights. Het was een fantastische fietstocht en wat kan Laura enthousiast en vol passie over "haar" stad vertellen. Brood en Tomaat mag zich gelukkig prijzen met Laura als gids.

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Dank jullie wel voor dit mooie en positieve review :)

Reizigers die BroodenTomaat privé wandel en fiets tours bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In BroodenTomaat privé wandel en fiets tours geweest? Deel je ervaringen!