“De mooiste pareltjes van Barcelona op de fiets”

BroodenTomaat privé wandel en fiets tours
Geclassificeerd als nr. 31 van 197 Eten en drinken in Barcelona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
27 juli 2017 beoordeeld

We hebben genoten van de 3-uur durende fietstocht met gids Laura.
Wat kan zij leuk vertellen! Werkelijk over alles kan ze een prachtig verhaal vertellen.
Dankzij Laura hebben we ontzettend veel leuke en verbazingwekkende plekjes gezien. Dank je wel!!!

Esther D, General Manager van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017

Dank je wel! Daar doen we het voor! Groetjes

28 juni 2017 beoordeeld

Wat een geweldige ervaring ! We hebben 3 uur lang genoten, onze gids Leoni die werkelijk waar overal een verhaal bij wist te vertellen, geweldig ! Wat een onderlegde meid, die het verteld vanuit haar tenen, met passie ! Een aanrader voor iedereen ! Wij komen zeker bij jullie terug ! �

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

yayyyy, hier doen we het voor :D Happy custumer is a happy company! Bedankt Nens!

27 juni 2017 beoordeeld

Vandaag heeft Laura ons meegenomen voor een fietstour waarbij wij het andere Barcelona wilden zien en niet weer de highlights. Het was een fantastische fietstocht en wat kan Laura enthousiast en vol passie over "haar" stad vertellen. Brood en Tomaat mag zich gelukkig prijzen met Laura als gids.

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Dank jullie wel voor dit mooie en positieve review :)

21 juni 2017 beoordeeld

Maandag 22 mei 2017 de 6u fietstour mogen beleven! Dit was een fantastische ervaring. Leoni was een zeer toffe jonge vrouw, die ons perfect begeleide doorheen Barcelona naar onze wensen. We hebben vele geheime plaatsjes mogen ontdekken en zijn veel over Barcelona te weten gekomen. Zij heeft
ons ook begeleid om de dagen nadien nog leuke dingen te doen. Het was gewoon de perfecte dag en uitstap. Een aanrader voor iedereen!!!!

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2017

Hartstikke bedankt voor je geweldige review! Geweldig om te horen dat het de perfecte dag en uitstap was!

Bedankt voor je tijd en voor het kiezen van BroodenTomaat!

Zomerse groetjes Leoni en Ingeborg

Bekijk meer beoordelingen
31 mei 2017 beoordeeld

Menselijke torens, dikke katten, golven op la Rambla en het strand wat miet een mens nog meer hebben?

Wij zijn een Belgisch gezin van 5 en we zijn door Leoni op sleeptouw genomen. Onze jongste telg (1.5 jaar) heeft lekker genoten achterop mama's fiets. Onze twee andere spruiten (6 en 8 jaar) hebben zelf gefietst en genoten. Leoni heeft haar tocht (en de verhalen die ze onderweg vertelt heeft) naadloos afgestemd op ons gezin. De fietsen waren super comfortable (lekker brede zadels), enkel aan de achteruittraprem was het terug even wennen. Wat ons betreft zeker een aanrader!

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2017

Geweldig! 4 sterren, maar de tekst maakt het bijna een 5 sterren review! Bedankt voor de extra tekst en tijd die genomen os om ons te beoordelen! Hopelijk nog eens tot ziens in het mooie Barcelona!

Reizigers die BroodenTomaat privé wandel en fiets tours bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In BroodenTomaat privé wandel en fiets tours geweest? Deel je ervaringen!