“fietstour 6u met Leoni”

BroodenTomaat privé wandel en fiets tours
Geclassificeerd als nr. 23 van 185 Eten en drinken in Barcelona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
21 juni 2017 beoordeeld

Maandag 22 mei 2017 de 6u fietstour mogen beleven! Dit was een fantastische ervaring. Leoni was een zeer toffe jonge vrouw, die ons perfect begeleide doorheen Barcelona naar onze wensen. We hebben vele geheime plaatsjes mogen ontdekken en zijn veel over Barcelona te weten gekomen. Zij heeft
ons ook begeleid om de dagen nadien nog leuke dingen te doen. Het was gewoon de perfecte dag en uitstap. Een aanrader voor iedereen!!!!

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2017

Hartstikke bedankt voor je geweldige review! Geweldig om te horen dat het de perfecte dag en uitstap was!

Bedankt voor je tijd en voor het kiezen van BroodenTomaat!

Zomerse groetjes Leoni en Ingeborg

31 mei 2017 beoordeeld

Menselijke torens, dikke katten, golven op la Rambla en het strand wat miet een mens nog meer hebben?

Wij zijn een Belgisch gezin van 5 en we zijn door Leoni op sleeptouw genomen. Onze jongste telg (1.5 jaar) heeft lekker genoten achterop mama's fiets. Onze twee andere spruiten (6 en 8 jaar) hebben zelf gefietst en genoten. Leoni heeft haar tocht (en de verhalen die ze onderweg vertelt heeft) naadloos afgestemd op ons gezin. De fietsen waren super comfortable (lekker brede zadels), enkel aan de achteruittraprem was het terug even wennen. Wat ons betreft zeker een aanrader!

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2017

Geweldig! 4 sterren, maar de tekst maakt het bijna een 5 sterren review! Bedankt voor de extra tekst en tijd die genomen os om ons te beoordelen! Hopelijk nog eens tot ziens in het mooie Barcelona!

31 mei 2017 beoordeeld

In grote steden de fiets pakken is misschien super Hollands, maar altijd een succes. Vorige week deden we dat ook in Barcelona, maar nu 'begeleid'. Bij BroodenTomaat een fietstour geboekt en dat was de beste beslissing voor ons dagje Barca. Raakten we vorig jaar nog een beetje verloren in de vele keuzes, nu zagen we diverse highlights en de kids vonden het geweldig. Thanks Ingeborg en natuurlijk Leonie, onze geweldige gids!

Review van het jaar! Dank je wel Renate voor dit fantastische review!! :)

15 mei 2017 beoordeeld

Begin april heb ik samen met mij moeder een privé wandeltour (Ruta Centro) met gids Laura gemaakt door het centrum van Barcelona. Vanaf de eerste stappen wist zij ons mee te nemen in het verleden van de stad door de verhalen over de gebeurtenissen die overal hadden plaatsgevonden. De geschiedenisverhalen wisselde ze af met tips over leuke restaurantjes, caf'é's en bezienswaardigheden.
In een paar uur tijd kregen we een ontzettend divers beeld van de stad en voelden we ons helemaal thuis!
Graag hadden we dat weekend ook nog een fietstocht met Brood en Tomaat willen maken maar helaas gooide een regendag dit plan in de war. Maar dit gaan we ooit nog een keer doen.
Absoluut een aanrader om snel een goed beeld van de stad te krijgen!

12 mei 2017 beoordeeld

Een geheel persoonlijke tour op de fiets; samen met een gids met niet alleen een goed historisch oog, maar ook veel gevoel voor humor, up to date, met fraaie anekdotes en tips over What to do and What definately not to do! Een absolute aanrader voor eenieder die begrijpt hoe je door een stad moet manoeuvreren op 2 wielen en meer wil zien dan enkel de gebaande paden.

BroodenTomaat, Owner van BroodenTomaat privé wandel en fiets tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2017

WOUW! Dank je wel voor dit mooie review!

Reizigers die BroodenTomaat privé wandel en fiets tours bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In BroodenTomaat privé wandel en fiets tours geweest? Deel je ervaringen!