“Heet, droog, stoffig uitzicht op de havens en Barceolna”
Beoordeling van Parc de Montjuïc

Parc de Montjuïc
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 13,85*
Vanaf
Toegangskaartje voor nationaal kunstmuseum van ...
Geclassificeerd als nr. 11 van 802 dingen om te doen in Barcelona
Attractiegegevens
21 september 2018 beoordeeld

Toen wij er waren was er veel dicht en was er weinig te doen in het park. Misschien omdat 's avonds het feest Merce zou beginnen. Het viel ons in ieder geval tegen. De rit via de kabelbaan is mooi, maar vrij prijzig (€ 11,50 in de voorverkoop). Boven gekomen is er vrijwel niets. Wel een fort, maar daar zijn we niet in gegaan. Geen routes of wegwijzers, geen restaurant of toilet. Misschien hadden we terug moeten gaan lopen en hadden we dan meer gezien van Barcelona.

Datum van activiteit: september 2018

18 september 2018 beoordeeld

te voet een hele mooie wandeling met onderweg zeer mooie uitzichten. niet doen met de kabellift. is mooier te voet.

Datum van activiteit: september 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de kabelbaan naar het kasteel geweest. Prachtig, met uitzicht op de haven en zee. Helaas waren werkelijk alle zalen gesloten, afgezien van wat oude foto’s in een kleine kamer. Erg jammer, want dat deed voor mij wel afbreuk aan de lol van het ‘rondstruinen’. Weet niet of dit normaliter anders geregeld is. In de hitte van de augustuszon had ik het daarom al snel gezien. Jammer, want ik ben een groot fan van oude kastelen en forten. Helaas door de warmte de rest van de Montjuïc niet bekeken.

Datum van activiteit: augustus 2018
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt mooi uitzicht over de stad en haven. Het fort is mooi maar biedt binnen weinig extra’s. De kabelbaan is prima maar is relatief kortdurig en kost 5 euro per persoon omhoog en weer 5 euro voor omlaag. De stadsbus is bijna gratis.

Datum van activiteit: augustus 2018
Bekijk meer beoordelingen
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend uitzicht over de stad Barcelona en dat voor weinig geld. Kasteel ook de moeite waard. Met kabelbaan naar boven reizen is een advies. Super erg van genoten.

Datum van activiteit: juli 2018

Reizigers die Parc de Montjuïc bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Parc de Montjuïc geweest? Deel je ervaringen!