Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi en schoon hotel! Fijne bedden en een goede badkamer! Echt recht aan de ramblas en 1 minuut lopen naar de metro. Goede service aan de receptie, mogelijkheid tot veilig opslaan van bagage. Bij een volgend bezoek aan Barcelona zou ik deze gelijk weer boeken.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 december 2015

Centraal gelegen aan de Rambla, prima kamers om te verblijven (totaal geen last van lawaai gehad!). Echter de geboekte kamer mét balkon kwamen we bedrogen uit, balkonnetje was een randje van 10 cm! Ontbijt moest genuttigd worden in de bar/café ondet hotel, keuze uit 3 menu's van de verder erg chagrijnige bediening.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 27 januari 2014

Afgelopen weekend 3 nachten in dit hotel verbleven o.b.v. logies. Hotel ligt zeer centraal op de Ramblas. Kamers zijn net en schoon. 2-pers. bedden mochten iets groter. Badkamer prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een kamer aan de achterzijde en totaal geen overlast van geluid. Heerlijk geslapen. Er is in de avonduren wel erg veel overlast buiten op straat van hoertjes die je constant blijven aanklampen (letterlijk). Hotel ligt ook direct bij metrostation Liceu. In 5 minuten loop je naar Plaza Catalunya of richting haven.

Datum van verblijf: januari 2014
Beoordeeld op 16 augustus 2013

De laatste week van juni en eerste week van juli verbleven wij in Spanje, waarvan een goede week in Barcelona. Wij verbleven in twee hotels, waarvan deze duidelijk onze voorkeur weg droeg. Verwacht niets fancy. Het hotel en ook de kamers zijn heel sober. Zelfs beetje oubollig. Maar voor de heel centrale ligging, hartje Ramblas, was de prijs heel correct. Onthaal komt nogal stuurs over en er wordt weinig info gegeven. Maar als je er zelf om vraagt zijn ze heel behulpzaam. We boekten de kamer via Internet, zonder ontbijt. Dus daar kunnen we ons niet over uitspreken.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 5 december 2012

We hebben echt genoten van de de vele bezienswaardigheden, natuurlijk op kop de werken
van Gaudi, fantastisch. Ook het volk is er zeer vriendelijk, een plaats voor vele nationaliteiten. Het vervoer in de stad met metro en bus is goed georganiseerd.
Doch de verwarming in de kamer van het hotel deed het maar pover 's nachts, ook de matras is
er nog een van uit grootmoeders tijd. Beter niet boeken met ontbijt, het is geen buffet, dus wat
weinig. De dranken zijn er ook heel duur. Indien je gelezen hebt dat daar massage voorzien is,
een solarium of een shuttle van en naar de luchthaven, dan kom je bedrogen uit. Het solarium
is een ligzetel op het dakterras. Enkel de ligging van het hotel is een groot pluspunt, en ook de
comfortabele badkamer.

Kamertip: Misschien zijn de kamers op de hogere verdiepingen minder lawaaierig. Misschien kunt U extra dekens vragen in de winterperiode.
Datum van verblijf: november 2012
  • Reistype: Reisde alleen