Beoordeeld op 30 april 2018

Een prima hotel om in te verblijven met een heerlijk ontbijt wat behoorlijk uitgebreid is .
Het hotel zit vlak bij de rambla en bij heel veel leuke eet tentjes . winkeltjes . en bezienswaardigheden ook zit de hop on bus vlak bij wat ook een aanrader is

Datum van verblijf: april 2018
GARGALLO, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rialto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Beste gast, we zijn zo blij te weten dat je genoten hebt van onze diensten. Wij werken hard om uw verblijf onvergetelijk te maken. We hopen dat je snel terug te komen.
Dank u voor uw tijd en soort Regar

Beoordeeld op 2 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel downtown Barcelona. Vriendelijke bediening en een mooie en muisstille kamer. Douchen is heerlijk evenals de bedden. Ontbijtmogelijkheden genoeg in de buurt. Stad is natuurlijk onovertroffen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 14 april 2017

Prima hotel met ontbijtmogelijkheid. Leuker is om op place Reial bij quinze (15) Nits te ontbijten.
Je loopt zo door naar La Rambla en alle leuke winkelstraatjes. Ook goed startpunt voor je metrotochten.
Dichtbij voldoende fietsverhuur om op fiets Barcelona te verkennen.

Kamertip: Rustige kamer gevraagd en gekregen, toch wel gehorig. Airco viel uit en door de temperatuur geen probleem.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 17 januari 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, erg mooie plek, schone kamer en uitstekende locatie. In de gotic buurt zijstraat van de ramblas. Dichtbij Ontbijt locaties (is goedkoper en gezelliger dan in hotel). Met andere woorden prima uitvalbasis voor weekend Barcelona

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 24 oktober 2016 via mobiele applicatie

Ligging is fantastisch en het hotel verder ook. Niets hoogdravends, maar schoon bed en prima douche. Verder ben je toch alleen de hort op, dus dan is de centrale ligging prima! 5 minuten van de boulevard en ook van de hop off en on bussen.

Datum van verblijf: oktober 2016
GARGALLO, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rialto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2016

Mijne heren,
Wij waarderen al uw opmerkingen, want voor ons is het zeer belangrijk om te weten dat uw indrukken waren.
We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en ons personeel u comfortabel voelen.
Over de situatie van het hotel, zoals je aangeeft, het heeft een geweldige locatie, met zoveel opties eromheen, zoals bars, restauranst, winkels en plaatsen voor plezier en geniet van onze stad.
Wij hopen u weer te zien in de volgende ocasions.
Hartelijke groeten,
Elisenda Albero