Tryp Barcelona Apolo Hotel
Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
NH Barcelona Barri Gotic(Barcelona)
  • Fitnesscentrum
NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
Zie aanbieding
Praktik Garden(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Hesperia Sant Joan(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Generator Hostel Barcelona(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Restaurant
Expo Hotel Barcelona(Barcelona)
Expo Barcelona
  • Zwembad
Chic & Basic Lemon(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Hotel 1898(Barcelona)
Priceline
1 augustus 2017 beoordeeld

Het enige positieve aan dit hotel was de ligging. Kamers zijn verouderd. Een versleten badkamer met overal versleten tapijt. Er lag sinds dag 1 een pindanootje naast mijn nachtkastje van de vorige toeristen . De laatste dag lag het er nog. De stroom was ook eens uitgevallen op de kamer. Technieker werd gestuurd. Bij terugkomst op de kamer geraakten we niet binnen. Bij de receptie werden we opgewacht door een norse man. Dan toch andere keycard gekregen. De enige die vriendelijk was aan de receptie was de stagiair. Er was veel lawaai op straat, heb elke dag met oordopjes moeten slapen. Ontbijt was uitgebreid maar eenmaal pannenkoekjes gekregen voor de rest elke dag hetzelfde. Laatste dag aan strand doorgebracht maar kregen geen optie om ons nog ergens in het hotel te verfrissen. Vlucht was laat in de avond.
Hebben ons dan om beurten in het toilet omgekleed terwijl er steeds boos naar ons werd gekeken vanaf de receptie, zeker door Miguel. Voor mij geen aanrader kom niet terug.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een groot hotel. Dichtbij de metro waar je geen last van hebt. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is geweldig ook voor kinderen. Allerlei soorten brood, donuts, kaas, worst, eieren en fruit. Wij hadden een familie kamer dat zijn 2 ruime kamers met tussendeur. Het enige nadeel van deze kamer waren de bedden. De veren staken in mijn rug. Ik weet niet of de andere kamer ook zulke slechte bedden had. Maar verder prima hotel. Taxi naast het hotel en betaalbaar. Naar de Ramblas en het strand kun je lopen langs een gezellige route. Naar de Hop on Hop off bus is het ook zo'n 12 minuten lopen dus goed te doen. En een aanrader.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is super centraal gelegen en ideaal voor families. La Rambla en de haven op 10min lopen en de metro meteen voor de deur die je naar Plaza Espanya, Sagrada Familia, Montjuic (hier neem je kabelbaan) en nog veel meer brengt. Vraag aan de receptie welke lijn je moet nemen voor de juiste locatie. Koop een 10rittenkaart voor je gezin per keer. Enog min puntje in het hotel was de badkamer in de familiekamer. Deze is erg klein. Verder als je lekker centraal wil zitten zit je hier prima!!!!!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op geen 100 m van het metro station. De entree oogt modern de kamers zijn gedateerd, vooral de badkamer. Bedden zijn prima, de gratis Wi-Fi is net als in vele andere hotels, slecht.
Jammer genoeg geen fitness ruimte in het hotel zelf maar op 10 minuten loop afstand. Ontbijtbuffet is prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. €97 per nacht inclusief ontbijt.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
4 november 2016 beoordeeld

Het hotel is gelegen aan een drukke baan (geen last gehad van geluidsoverlast), op enkele stappen van de Ramblas en op enkele meters een metrostation . Kamers waren in orde, enkel de badkamer is een beetje aan renovatie toe. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en voldoende aangevuld.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden