“Geen 4 sterren hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 14 websites!
Tryp Barcelona Apolo Hotel
Beoordeeld als nr. 279 van 513 hotels in Barcelona
1 augustus 2017 beoordeeld

Het enige positieve aan dit hotel was de ligging. Kamers zijn verouderd. Een versleten badkamer met overal versleten tapijt. Er lag sinds dag 1 een pindanootje naast mijn nachtkastje van de vorige toeristen . De laatste dag lag het er nog. De stroom was ook eens uitgevallen op de kamer. Technieker werd gestuurd. Bij terugkomst op de kamer geraakten we niet binnen. Bij de receptie werden we opgewacht door een norse man. Dan toch andere keycard gekregen. De enige die vriendelijk was aan de receptie was de stagiair. Er was veel lawaai op straat, heb elke dag met oordopjes moeten slapen. Ontbijt was uitgebreid maar eenmaal pannenkoekjes gekregen voor de rest elke dag hetzelfde. Laatste dag aan strand doorgebracht maar kregen geen optie om ons nog ergens in het hotel te verfrissen. Vlucht was laat in de avond.
Hebben ons dan om beurten in het toilet omgekleed terwijl er steeds boos naar ons werd gekeken vanaf de receptie, zeker door Miguel. Voor mij geen aanrader kom niet terug.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Tryp Barcelona Apolo Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een groot hotel. Dichtbij de metro waar je geen last van hebt. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is geweldig ook voor kinderen. Allerlei soorten brood, donuts, kaas, worst, eieren en fruit. Wij hadden een familie kamer dat zijn 2 ruime kamers met tussendeur. Het enige nadeel van deze kamer waren de bedden. De veren staken in mijn rug. Ik weet niet of de andere kamer ook zulke slechte bedden had. Maar verder prima hotel. Taxi naast het hotel en betaalbaar. Naar de Ramblas en het strand kun je lopen langs een gezellige route. Naar de Hop on Hop off bus is het ook zo'n 12 minuten lopen dus goed te doen. En een aanrader.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is super centraal gelegen en ideaal voor families. La Rambla en de haven op 10min lopen en de metro meteen voor de deur die je naar Plaza Espanya, Sagrada Familia, Montjuic (hier neem je kabelbaan) en nog veel meer brengt. Vraag aan de receptie welke lijn je moet nemen voor de juiste locatie. Koop een 10rittenkaart voor je gezin per keer. Enog min puntje in het hotel was de badkamer in de familiekamer. Deze is erg klein. Verder als je lekker centraal wil zitten zit je hier prima!!!!!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op geen 100 m van het metro station. De entree oogt modern de kamers zijn gedateerd, vooral de badkamer. Bedden zijn prima, de gratis Wi-Fi is net als in vele andere hotels, slecht.
Jammer genoeg geen fitness ruimte in het hotel zelf maar op 10 minuten loop afstand. Ontbijtbuffet is prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. €97 per nacht inclusief ontbijt.

Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
4 november 2016 beoordeeld

Het hotel is gelegen aan een drukke baan (geen last gehad van geluidsoverlast), op enkele stappen van de Ramblas en op enkele meters een metrostation . Kamers waren in orde, enkel de badkamer is een beetje aan renovatie toe. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en voldoende aangevuld.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
17 augustus 2016 beoordeeld

Goed hotel, gezien de prijs. De kamer was gedateerd. Geen Nederlandse en Engelse zenders op de televisie. Zeer klantvriendelijk en goede locatie om de stad te verkennen. Het ontbijt was zeer uitgebreid.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Sergi_TRYPBCN_Apolo, Gerente van Tryp Barcelona Apolo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Dear sarahkL6798FN,

Thank you for having taken some of your valuable time to send us your positive feedback about some points of our Hotel and. That is the way we use to continue improving every day.

We will analyze the issues commented by you to look for a solution.

We hope to welcome you back in a near future. Do not hesitate to contact us directly in advance.

Best regards,

Sergi Uriol
General Manager

2 augustus 2016 beoordeeld

Ideaal hotel om Barcelona te bezichtigen. Centraal gelegen vlakbij La Rambla en de haven. Metro station langs het hotel.
Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt buffet was gevarieerd en goed. We hadden familiekamer geboekt en deze was ruim voldoende voor 4 (volwassen) personen.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Sergi_TRYPBCN_Apolo, Director General van Tryp Barcelona Apolo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

Dear Ron F,
It is a pleasure for us to know that our customers feel comfortable and glad with our facilities and services because this is the main goal of our Hotel and our Company, Meliá Hotels International, and we all thank you for appreciate the hard work that all our team do every day.
As main goal, we will not stop on making all that efforts in the service quality and facilities. We will communicate your comment to all our staff to keep them working on it.
We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back again in order to provide the best of our service to make your stay more comfortable.

Best regards,

Sergi_TRYPBCN_Apolo
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Barcelona bekeken
Gran Hotel Torre Catalunya
Melia Barcelona Sky
nr. 192 van 513 in Barcelona
2.528 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Tryp Barcelona Apolo Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Tryp Barcelona Apolo Hotel

Adres: Av. Paral.lel 57-59, 08004 Barcelona, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Barcelona > Montjuïc , El Poble Sec
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 172 luxe hotel in Barcelona
Nr. 194 familiehotel in Barcelona
Nr. 195 romantisch hotel in Barcelona
Prijsklasse: € 60 - € 252 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Tryp Barcelona Apolo Hotel 4*
Aantal kamers: 314
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Melia, Expedia, TripOnline SA, Ctrip TA, Booking.com, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Tryp Barcelona Apolo Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Tryp Barcelona Apolo Hotel Barcelona
Sol Melia Barcelona
Tryp Hotel Apolo
Tryp Apolo Barcelona

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?