Tryp Barcelona Apolo Hotel
NH Barcelona Barri Gotic(Barcelona)
  • Fitnesscentrum
NH Hesperia Barcelona Presidente(Barcelona)
  • Restaurant
Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
Expo Hotel Barcelona(Barcelona)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

Praktik Garden(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Hesperia Sant Joan(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 88 per nacht.

B-Hotel(Barcelona)
Agoda.com
Agoda.com
Hotel 1898(Barcelona)
Priceline
5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een groot hotel. Dichtbij de metro waar je geen last van hebt. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is geweldig ook voor kinderen. Allerlei soorten brood, donuts, kaas, worst, eieren en fruit. Wij hadden een familie kamer dat zijn 2 ruime kamers met tussendeur. Het enige nadeel van deze kamer waren de bedden. De veren staken in mijn rug. Ik weet niet of de andere kamer ook zulke slechte bedden had. Maar verder prima hotel. Taxi naast het hotel en betaalbaar. Naar de Ramblas en het strand kun je lopen langs een gezellige route. Naar de Hop on Hop off bus is het ook zo'n 12 minuten lopen dus goed te doen. En een aanrader.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is super centraal gelegen en ideaal voor families. La Rambla en de haven op 10min lopen en de metro meteen voor de deur die je naar Plaza Espanya, Sagrada Familia, Montjuic (hier neem je kabelbaan) en nog veel meer brengt. Vraag aan de receptie welke lijn je moet nemen voor de juiste locatie. Koop een 10rittenkaart voor je gezin per keer. Enog min puntje in het hotel was de badkamer in de familiekamer. Deze is erg klein. Verder als je lekker centraal wil zitten zit je hier prima!!!!!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op geen 100 m van het metro station. De entree oogt modern de kamers zijn gedateerd, vooral de badkamer. Bedden zijn prima, de gratis Wi-Fi is net als in vele andere hotels, slecht.
Jammer genoeg geen fitness ruimte in het hotel zelf maar op 10 minuten loop afstand. Ontbijtbuffet is prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. €97 per nacht inclusief ontbijt.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
4 november 2016 beoordeeld

Het hotel is gelegen aan een drukke baan (geen last gehad van geluidsoverlast), op enkele stappen van de Ramblas en op enkele meters een metrostation . Kamers waren in orde, enkel de badkamer is een beetje aan renovatie toe. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en voldoende aangevuld.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
17 augustus 2016 beoordeeld

Goed hotel, gezien de prijs. De kamer was gedateerd. Geen Nederlandse en Engelse zenders op de televisie. Zeer klantvriendelijk en goede locatie om de stad te verkennen. Het ontbijt was zeer uitgebreid.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Sergi_TRYPBCN_Apolo, Gerente van Tryp Barcelona Apolo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Dear sarahkL6798FN,

Thank you for having taken some of your valuable time to send us your positive feedback about some points of our Hotel and. That is the way we use to continue improving every day.

We will analyze the issues commented by you to look for a solution.

We hope to welcome you back in a near future. Do not hesitate to contact us directly in advance.

Best regards,

Sergi Uriol